آوای جنوب

یک هم‌استانی رئیس شورای شهر خارگ شد

خبرمهدی باقری بار دیگر برای یک سال به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر خارگ انتخاب شد.

آوای جنوب؛

مهدی باقری در جمع خبرنگاران به حق قانونی مردم در خصوص آگاهی از درآمد و هزینه کرد در شهرداری ها اظهار داشت: در سه سال ابتدایی این دوره شورا بالغ بر ۳۲۹ میلیارد ریال میزان وصول شهرداری بوده است و بالغ بر ۱۲۰ میلیارد از این میزان هزینه پروژه های عمرانی شده است.

وی افزود: همچنین مبلغ ٣١میلیارد ریال از درآمد های شهرداری خارگ صرف هزینه کردهای پیش بینی نشده، ١٨٠ میلیارد ریال برای هزینه های جاری مانند حقوق و دستمزد ، هزینه های آموزشی، رفاهی، سوخت، آب و برق و سایر هزینه های خدمات اداری و شهری شده است.

رئیس شورای شهر خارگ همچنین به رشد ١٠٠درصدی هزینه های جاری در سال ٩۴در مقایسه با سال ٩٢ اشاره کرد و گفت: هزینه های جاری شهرداری درسال ٩۴مبلغی حدود ٨٠میلیارد ریال است که این رقم در سال ٩٢مبلغ حدود ۴٠میلیارد ریال بود.

باقری در پایان یادآور شد که بودجه مصوب سه ساله شورای شهر خارگ برای شهرداری خارگ ٢٨٣ میلیارد ریال بوده است که در آمد شهرداری خارگ طی این سه سال ٣٢٩ میلیارد ریال بود. درآمد وصول شده ۱۶ درصد بیشتر از بودجه مصوب شورای شهر خارگ در طی این سه سال بوده است .

لازم بذکر است در این جلسه که با حضور اعضای شورای شهر خارگ برگزار شد، مهدی باقری مجددا برای یک سال دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر خارگ انتخاب شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president