آوای جنوب

انتخاب آخرین رئیس شورای شهر دوگنبدان و ضرورت توجه به مقوله “حُسن نیت”+ تصاویری از روزهای برجام در شورای شهر

انتخاب آخرین رئیس شورای شهر دوگنبدان در حالی برگزار می‌شود که برخی اعضا حسن نیت را حلقه مفقوده در برگزاری این انتخابات می‌دانند

DSC_0761انتخاب آخرین رئیس شورای شهر دوگنبدان در حالی برگزار می‌شود که برخی اعضا حسن نیت را حلقه مفقوده در برگزاری این انتخابات می‌دانند.

DSC_0752

عضو اصولگرای شورای شهر گچساران : فرماندار گچساران سال گذشته شاهد حُسن نیت ما بودند

عضو اصولگرای شورای شهر گچساران گفت : فرماندار شهرستان گچساران سال گذشته دیدند که ما چگونه حسن نیت خود را در انتخاب رییس شورا نشان دادیم.

در حالیکه دیروز و امروز در برخی از شهرها آخرین دوره انتخابات ریاست شورای شهر در دوره چهارم عمر شورا برگزارشده است اما هنوز در گچساران خبری از انتخاب رییس شورای شهر نیست.

آوای جنوب؛

شکوهی
شورای شهر گچساران نیز از دیگر شوراهای شهر در کشور مستثنی نیست و هر یک از جریان ها به دنبال پیروزی در انتخاب هییت رییسه شورا می باشد.
منابع مختلف به فارس گفته اند در حال حاضر شورای گچساران به دو طیف چهار و پنج نفره تقسیم شده اند و بر اساس آخرین اخبار فردا ۹ صبح آخرین رییس شورای شهر این دوره گچساران انتخاب می شود.
برهمین اساس یکی از اعضای شورای شهر گچساران در گفتگو با آوای جنوب گفت : انتظار می رود اعضای شورای شهر گچساران بدون از هر گونه تنش های سیاسی به دنبال انتخاب رییس جدید شورای شهر باشند.
غلامرضا شکوهی اظهار داشت : واقعیت این است که هر دو طیف در حال رایزنی هستند اما نباید فراموش کنیم که ما در جایگاهی هستیم که منافع مردم را باید بر عقاید شخصی و سیاسی خود برتر بدانیم.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان با بیان اینکه در سال گذشته با حضور فرماندار گچساران رییس شورای اسلامی شهر با وحدت کامل اعضا به ریاست رسید گفت: این امر در سال گذشته بیانگر وحدت و همدلی اعضای شورای شهر بود و انتظار بر این است دوستان ما در فضایی دوستانه انتخابات هییت رییسه را برگزار نمایند.
شکوهی خاطرنشان کرد : عموم شهروندان فاصله گرفتن شورای شهر گچساران از حواشی غیرضروری و پرداختن به مسایل اولویت دار برای عمران و آبادانی شهر را اولویت اصلی شورا می دانند که امیدواریم با برگزاری انتخاباتی آرام و بدون تنش، زمینه تحقق بیش از گذشته این مطالبه به حق مهیا شود.
عضو اصولگرای شورای شهر گچساران در پایان بیان داشت : فرماندار شهرستان گچساران سال گذشته دیدند که ما چگونه حسن نیت خود را در انتخاب رییس شورا نشان دادیم.

DSC_0769
قشقایی عضو شورای شهر گچساران : انتخاب رئیس شورا خارج از محل شورای شهر یک نوع بی‌احترامی به آرای مردم است

انتخاب رئیس شورا باید در فضای شورای شهر انتخاب شود نه بر اساس سلیقه و یا تسویه حساب‌های بین اعضای شورا باشد

عضو شورای شهر دوگنبدان گفت: رئیس شورا باید در فضای شورا انتخاب شود نه بر اساس سلیقه و یا تسویه حساب‌های بین اعضای شورا باشد.

قشقایی

رضا قشقایی عضو شورای شهر دوگنبدان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران گفت: انتخاب رئیس شورای شهر گچساران باید بر اساس شایسته‌سالاری باشد.

عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان اینکه انتخاب هیأت رئیسه شورا باید بدون در نظر گرفتن طیف‌های سیاسی انتخاب شود، تصریح کرد: اعضای شورا امانت‌دار آرای مردم هستند، بدین منظور ما باید به رأی مردم احترام بگذاریم و به گونه‌ای رئیس شورای شهر را انتخاب کنیم که رأی مردم در این انتخاب نادیده گرفته نشود.

وی بیان داشت: انتخاب رئیس شورا باید در فضای شورای شهر انتخاب شود نه بر اساس سلیقه و یا تسویه حساب‌های بین اعضای شورا باشد.

عضو شورای شهر دوگنبدان خاطرنشان ساخت: در سال گذشته با ورود فرماندار شهرستان به انتخاب هیأت رئیسه شورا، رئیس فعلی در فضای دوستانه و بدون هیچ تنشی در محل ساختمان شورای شهر انتخاب شد و ما انتظار داشتیم دوستان ما بد عهدی نکنند.

قشقایی تأکید کرد: نشست‌های خصوصی و انتخاب رئیس شورا خارج از محل شورای شهر یک نوع بی‌احترامی به آرای مردم است.

وی در ادامه با تأکید بر احترام به همه دیدگاه‌ها و جریان‌های سیاسی گفت: نگاه سیاسی صرف در انتخاب‌ها می‌تواند زمینه پنهان ماندن شایستگی‌های جریان‌های دیگر را فراهم کند.

عضو شورای شهر دوگنبدان اذعان کرد: مبنای انتخاب هیأت رئیسه شورا باید طبق شایستگی، جامع بودن و نگاه اعتدالی باشد زیرا نیاز جامعه ما اعتدال و شایسته سالاری است.

akbari
عضو شورای شهر گچساران :با این وضعیت در جلسه انتخاب رئیس شورا شرکت نخواهم کرد/حقایق را به مردم خواهم گفت

ایاز اکبری گفت : اینکه این روزها طیفی از اعضای شورا در باغ یا خانه‌ای جدا جلساتی را به منظور انتخاب هیأت رئیسه شورا برگزار می‌کنند یک توهین بزرگ به رای مردم است

عضو شورای شهر دوگنبدان از سیاسی‌کاری و پنهان‌کاری در انتخاب رئیس شورای شهر دوگنبدان خبر داد.

ایاز اکبری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران در واکنش به انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر دوگنبدان اظهار داشت: رئیس شورای شهر باید بر اساس شایستگی، عدالت، صداقت از بین اعضا انتخاب شود.

اکبری بیان کرد: اینکه این روزها طیفی از اعضای شورا در باغ یا خانه‌ای جدا جلساتی را به منظور انتخاب هیأت رئیسه شورا برگزار می‌کنند یک توهین بزرگ به رای مردم است.

عضو اصولگرای شورای شهر دوگنبدان تاکید کرد: مردم اگر از این موضوع اطلاع پیدا کنند نسبت به این مسائل و اعضای شورای شهر نگران می‌شوند.

اکبری با بیان اینکه در سال گذشته شخصا با ورود خود به جریان انتخاب رئیس شورا در یک فضای همدلی و وحدت اعلام کردم که آماده دادن رای قاطع به طیف مخالف در جهت پیشبرد اهداف شورا هستم، خاطرنشان کرد: اما امروز عده‌ای در شورای شهر تمام اتفاقات سال گذشته را به فراموشی سپرده‌اند و زیر قول خود زده‌اند.

وی ادامه داد: فرماندار گچساران سال گذشته شخصا در جلسه انتخاب رئیس شورا حضور داشتند اما من به اتفاق دیگر دوستان با صداقت کامل به رئیس فعلی شورا در آن روز رای دادیم و انتظارات خود را نیز در همان جلسه که رسانه نیز حضور داشت بیان کردم.

اکبری تصریح کرد: انتظار می‌رفت دوستان ما به عهد خود پایبند باشند چرا که من به عنوان عضوی از شورا به دنبال وحدت بودم نه اینکه دنبال جریان‌های سیاسی باشم.

عضو اصولگرای شورای شهر گچساران تاکید کرد: با این وضعیت در جلسه انتخاب رئیس شورا شرکت نخواهم کرد و این موضوع را به شورای حل اختلاف خواهم برد از تریبون نمازجمعه حقایق را به مردم خواهم گفت.DSC_0762

Image result for ‫شورای شهر دوگنبدان گچساران شکوهی خان پایه‬‎
Image result for ‫شورای شهر دوگنبدان گچساران شکوهی خان پایه‬‎
با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president