آوای جنوب

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت:

راه‌اندازی کامل‌ترین بیمارستان ۳۲ تختخوابی در باشت

رضاییرئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت از راه‌اندازی کامل‌ترین بیمارستان ۳۲ تختخوابی کشور در باشت خبر داد.

آوای جنوب؛

کریم رضایی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری باشت با حضور معاون رئیس‌جمهور اظهار کرد: تا قبل از سال ۹۲ پرداختی مردم در نظام سلامت بالای ۴۰ درصد بود و گاها تا ۷۰ درصد می‌رسید که در دولت تدبیر و امید به زیر ۶ درصد رسیده و به ازای هر یک درصد کاهش پرداختی از جیب مردم دولت باید بالای ۷۹۰ میلیارد تومان هزینه کند.

رئیس شبکه بهداشت باشت افزود: ما بر اساس یک برنامه استراتژیک در نظام سلامت فعالیت می‌کنیم که در این برنامه مدیر به دنبال فرصت‌ها می‌گردد.

وی گفت: سیمای سلامت شهرستان سبت به سال‌های گذشته تغییر شگرف و اساسی یا به واقع انقلابی کرده است.

رضایی با اشاره به شاخص نسبت جمعیت به پزشک متخصص اظهار کرد: قبل از سال ۹۲ این شاخص صفر درصد بود ولی الان شاخص اول کشوری در شهرستان باشت است.

رئیس شبکه بهداشت باشت بیان کرد: در کشور به ازای هر ۱۰ هزار نفر یک دکتر متخصص وجود دارد ولی در باشت به ازای هر ۹۰۰ نفر یک دکتر متخصص وجود دارد.

این مسؤول ادامه داد: یکی از بهترین پروژه‌های عمرانی و کامل‌ترین بیمارستان ۳۲ تختخوابی کشور در باشت تا پایان امسال به بهره‌برداری می رسد.

وی افزود: مجهزترین کلینیک تخصصی استان و به‌روزترین پرداخت به متخصصین در شهرستان باشت قرار دارد.

رضایی با اشاره به مشکلات منابع انسانی افزود: فوق‌العاده ویژه بند ۱۰ ماده ۶۸ خدمات کشوری همچنان بر زمین مانده و پاداش مناطق محروم در کانون مدیریت خدمات کشوری اجرایی نشده است.

این مسؤول با اشاره به موضوع اشتغال اظهار کرد: تا آخر سال به سهم خودمان ۱۲۰ نفر اشتغالزایی مستقیم در حوزه سلامت خواهیم داشت.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان باشت توضیح داد: در دولت تدبیر و امید بعضی از تخصیص‌ها در شهرستان باشت در نظام سلامت بالای ۱۰۰۰ درصد رشد داشته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. کیان گفت:

    درود بر جناب رضایی
    جای تقدیر و تشکر داره که بلاخره مدیری توی شهرستان پیدا شد که حرفی برای گفتن داشته باشد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president