آوای جنوب

درخواست ویژه فرماندار گچساران از وزیر نفت برای اشتغالزایی جوانان گچسارانی

به عنوان یک فرماندار هر جا خواستم از شهرم دفاع کنم اعلام کردند شما که با این نفت به چه نیاز دارید

فرمانداردر نشست شورای اداری، فرماندار گچساران از وزیر نفت برای اشتغال جوانان گچسارانی درخواست ویژه کرد.

آوای جنوب/ علی مراد کاظم پور

یکشنبه‌شب در جلسه شورای اداری که با حضور معاون رئیس جمهور، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و مسؤولان شهرستانی در سالن آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد فرماندار گچساران اظهار داشت: ۲۵ درصد از نفت صادراتی کشور از گچساران صادر می‌شود و این نشان دهنده نقش و اهمیت گچساران در اقتصاد کشور است.

عبدالرحیم رحیمی افزود: متاسفیم که بعد از سال‌ها وجود منابع عظیم نفتی و گاز در گچساران هنوز هیچ یک از زیر ساخت‌های نفت در این شهر ساخته نشده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ سال است مشغول ساخت پتروشیمی گچساران هستیم اظهار داشت: متاسفم که به عنوان فرماندار بگویم بالاترین نرخ بیکاری در شهرستان گچساران از آن شهر من است.

این مسؤول در ادامه افزود: منابع گازی گچساران خوراک چندین پتروشیمی کشور را تامین می‌کند اما این صنعت بزرگ باطنش خودمان و ظاهرش دیگران را کشته است.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: به عنوان یک فرماندار هر جا خواستم از شهرم دفاع کنم اعلام کردند شما که با این نفت به چه نیاز دارید.

وی در پایان خطاب به معاون رئیس‌جمهور در گچساران گفت: در گچساران خط لوله بزرگ نفتی و صعب‌العبور وجود دارد که در خوزستان برای چنین خطوط لوله‌ای نگهبان گماشته شده و عده‌ای مشغول کار هستند ولی هم اکنون وزیر نفت دستور جلوگیری از استخدام را داده است که انتظار داریم مجوز ۷۰۰ یا ۸۰۰ نفر در این منطقه برای اشتغال صادر شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. باوی گفت:

    درود بر فرماندار توانمند و مردمی و کاری گچساران

  2. باوی گفت:

    درود بر فرماندار مقتدر گچساران

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president