آوای جنوب

امام جمعه باشت: نامه مشکلات فرهنگی شهرستان باشت نزد نوبخت گُم شد/اعتبارات بخش فرهنگ جای غصه دارد

امام جمعهامام جمعه باشت گفت: اعتبارات بخش فرهنگ جای غصه دارد.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان باشت اظهار کرد: بخش فرهنگ مظلوم واقع شد و می‌دانیم مسئولان و مدیران دغدغه این بخش را هم دارند.

امام جمعه باشت افزود: خدا را شاکریم که هر روز شاهد ارائه خدمات نظام به مردم هستیم.

وی ادامه داد: آنچه نباید فراموش شود مسأله فرهنگ است که اساس انقلاب ما بوده و در حد توان دولت از آن کمک می‌خواهیم.

عبودی گفت: شهرستان باشت که یک شهرستان نوپای است مشکلات عدیده‌ای در بخش فرهنگی دارد.

وی با بیان این که نمایندگی فرهنگ در شهرستان باشت ساختمان و امکانات لازم را ندارد، تصریح کرد: با این امکانات نمی‌توان کار فرهنگی کرد چرا که کار فرهنگی به امکانات و اعتبار نیاز دارد.

امام جمعه باشت خاطرنشان کرد: مسؤولان در این زمینه نگاه ویژه‌ای داشته باشند و حامل پیام مردم شهرستان باشت برای رئیس‌‌جمهور باشند و بحث فرهنگی را در آن جا مطرح کنند تا نهاد‌های فرهنگی ما مستقل شوند و امکانات بیشتر و بهتر شود.

عبودی با اشاره به کمبود اعتبارات این شهرستان افزود: در بحث خانه‌های عالم مشکل داریم، مصلای شهرستان با پیشرفت بالای ۹۰ درصد دو سه سال همچنان راکد مانده است.

امام جمعه باشت با اشاره به مشکلات مساجد افزود: بنا بر فرمایش آیت‌الله ملک‌حسینی آمار همه مساجد استان را در آوردم که چند تای آن‌ها امام جماعت دارند و وقتی این آمار را در جلسه با استاندار مطرح کردیم همه غصه خوردند اما به جز غصه چیز دیگری هم نداشت چرا که اعتبار بالایی مورد نیاز بود.

وی با اشاره به نامه ارائه شده به آقای نوبخت گفت: ما طی یک نامه در سفر آقای نوبخت به استان با آمار دقیق این مشکلات را ارائه دادیم که متاسفانه نامه هم نزد آقای نوبخت گم شد.

عبودی با گلایه اظهار کرد: شهر ما یک مجتمع قرآنی برای فرزندانمان ندارد، ۷۰۰ متر زمین داریم و دو سال پیش کلنگ آن به زمین زده شد اما اعتباری به آن تخصیص نیافت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president