آوای جنوب

نمایندگان رئیس جمهور در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند

در سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان رئیس جمهور برای حضور در شهرستان‌های این استان مشخص شدند

روحانیمدیرکل دفتر حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان رئیس جمهوری برای حضور در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.

آوای جنوب؛

محمد موحدپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان رئیس جمهور برای حضور در شهرستان‌های این استان مشخص شدند.

وی افزود: سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان دنا و حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در شهرستان کهگیلویه حضور می‌یابد.

موحدپور تصریح کرد: در این سفر همچنین حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری و حسین‌علی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری نیز به ترتیب در شهرستان‌های گچساران و باشت حضور می‌یابند.

وی بیان کرد: حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی به شهرستان چرام و سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به شهرستان‌های لنده و بهمئی سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حسن روحانی فردا یکشنبه ۲۴ مردادماه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و ساعت ۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی یاسوج در جمع مردم این شهر سخنرانی می‌کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president