کد خبر : 23937
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1395 - 12:20

شهدای۱۹ مرداد نفت و گاز گچساران عشق و ایثار را در نفت به اوج خود رساندند

شهدای۱۹ مرداد نفت و گاز گچساران عشق و ایثار را در نفت به اوج خود رساندند

رییس روابط عمومی نفت گچساران گفت : شهدای ۱۹ مرداد سال ۶۶ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عشق و ایثار را متجلی کردند. آوای جنوب به گزارش روابط عمومی نفت گچساران، ساسان حبیبی‌نژاد به مناسبت ۱۹ مرداد، سالروز بمباران تاسیسات نفتی گچساران و شهادت هفت تن از کارکنان این شرکت در گفت و

حبیبیرییس روابط عمومی نفت گچساران گفت : شهدای ۱۹ مرداد سال ۶۶ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران عشق و ایثار را متجلی کردند.

آوای جنوب

به گزارش روابط عمومی نفت گچساران، ساسان حبیبی‌نژاد به مناسبت ۱۹ مرداد، سالروز بمباران تاسیسات نفتی گچساران و شهادت هفت تن از کارکنان این شرکت در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت : نوزده مرداد ماه سال ۱۳۶۶ سالروز بمباران تاسیسات نفتی گچساران توسط هواپیماهای دشمن بعثی است؛ در این روز تاسیسات نفتی واحدهای بهره‌برداری شماره ۲ گچساران و بی‌ بی‌ حکیمه ۱ مورد حمله هواپیماهای متجاوز عراقی گرفت و منجر به به شهادت رسیدن ۷ نفر از همکاران خدوم صنعت نفت گچساران شاغل در این تاسیسات شد.

این مسئول بیان داشت: پنج نفر از بهترین نیروهای خط تولید نفت این شرکت “فریدون کاظمی”،” محمد تیموری”، “سیدحسین بالدار”،نادعلی زراعتی”و”محمد مرادولی”در تاسیسات نفتی منطقه”دشت بلوط” به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حبیبی افزود: دو نفردیگر از نیروهای خدوم و کارآمد شرکت نیز همزمان در هنگام کار در تاسیسات نفتی”بی بی حکیمه” به نام های شهید”طاهر کرمی آرخلو” و”علمدار امینی”در اثر حادثه بمباران منطقه به دیار حق شتافتند
وی ادامه داد : روز ۱۹ مرداد سال ۶۶ یادآور دلاورمردی کارکنان خدوم شرکت نفت و گاز گچساران است که همچون برادران رزمنده در خط مقدم جبهه از ذخائر عظیم نفت و گاز این منطقه دفاع کرده و جان خود را نثار دفاع از سرمایه های این مرز و بوم کردند.
حبیبی‌ نژاد افزود: تاسیسات حوزه نفتی بهره‌برداری ۲ و ۳ گچساران، بی‌بی‌حکیمه ۱ و ۲، پازنان ۲ و گوره A , B, C و چند راهه گناوه و در طی سال های ۶۴ تا ۶۵ جمعا ۵۶ بار مورد حمله و بمباران هواپیماهای بعثی عراقی قرار گرفته است .
رییس روابط عمومی نفت گچساران با بیان اینکه خاطره هفت شهید بمباران تاسیسات نفتی گچساران هیچگاه از یاد کارکنان این شرکت بیرون نخواهد رفت، اظهارداشت: رشادت های کارکنان مناطق نفتخیز جنوب خصوصا گچساران به عنوان برگ زرینی در تاریخ این کشور ماندگاراست.
وی گفت: تقدیم ۳۰ شهید از کارکنان خدوم و زحمت‌کش خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۸ سال دفاع مقدس از افتخارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران می‌باشد.
حبیبی نژاد تاکید کرد: امیدواریم با سعی و تلاش همکاران عزیزمان در حوزه نفتی گچساران با ادامه دادن راه این شهدای والامقام، زیر خیمه ولایت در سال همدلی و همزبانی، روز به روز شاهد شکوفایی این صنعت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه شهرستان گچساران باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.