کد خبر : 23904
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1395 - 17:09

زشت‌ترین قاب در قلب کهگیلویه و بویراحمد/ فلکه ساعت در چمبره زباله‌ها + تصاویر

زشت‌ترین قاب در قلب کهگیلویه و بویراحمد/ فلکه ساعت در چمبره زباله‌ها + تصاویر

مرکزی‌‌ترین نقطه یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد چهره زشتی به خود گرفته است.  آوای جنوب ؛ به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرکز هر استانی به عنوان مهم‌ترین شهر استان و نقطه ثقل آن استان شناخته می‌شود و انتظاراتی که از هر لحاظ از مرکز یک استان می‌رود از شهرهای دیگر  چنین

۱۳۹۵۰۵۱۷۰۰۰۱۵۱_PhotoLمرکزی‌‌ترین نقطه یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد چهره زشتی به خود گرفته است.

 آوای جنوب ؛

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرکز هر استانی به عنوان مهم‌ترین شهر استان و نقطه ثقل آن استان شناخته می‌شود و انتظاراتی که از هر لحاظ از مرکز یک استان می‌رود از شهرهای دیگر  چنین انتظار و توقعی نیست.

همان‌گونه که همه انتظار دارند شهر تهران به عنوان پایتخت کشور پاک، ‌آراسته و تمیز باشد در کهگیلویه و بویراحمد نیز همه چشم‌ها به شهر یاسوج است که نه فقط مسؤولان بلکه خود مردم این شهر نیز الگوی سایر مناطق باشند.

در گزارش امروز خود دیگر به انتقاد از شهرداری نمی‌پردازیم، زیرا معتقدیم همه کارها و مشکلات تنها به وسیله شهرداری برطرف نمی‌شود، بلکه سایرین به خصوص خود مردم نیز برای رفع کاستی‌ها و نواقص وظیفه‌ای بر عهده دارند.

معتقدیم در برخی جاها وقتی مسؤولان در پی برخورد با تخلفات هستند به واسطه ارتباطات قومی و طایفه‌ای این اجازه از آن‌ها سلب می‌شود که همین موجب رکود در کارها و برنامه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها خواهد شد.

 

 

اما به شهر یاسوج که بپردازیم نواقص و کمبودها و البته تخلفات زیادی در آن می‌بینیم از ساخت‌وسازها گرفته تا همین موضوع زباله‌ها و عدم رعایت برخی از اصناف و مغازه‌داران که علاوه بر عدم همکاری با شهرداری روز‌به‌روز چهره شهر را برای پول درآوردن بیشتر خود زشت و زشت‌تر می‌کنند.

اگر شهر یاسوج را قلب استان کهگیلویه و بویراحمد فرض کنیم نقطه مرکزی آن یعنی قلب استان کهگیلویه و بویراحمد در فلکه ساعت به عنوان مرکزی‌ترین نقطه شهر یاسوج می‌تپد.

 

 

اما در همین مرکز و قلب استان صحنه‌هایی را دیدیم و به تصویر کشیدیم که برای مرکزی‌ترین نقطه یک مرکز استان خجالت‌آور است.

وضعیت بد پیاده‌روها و سد معبرها و زباله‌هایی که در این معابر به چشم می‌خورد به هیچ وجه برازنده مرکز استان نیست.

 

 

فروشندگانی که جایگاه خود را در مرکزی‌ترین نقطه استان در ذهن مرور نکرده‌اند و نمی‌دانند که در فلکه ساعت یاسوج مشغول به کار و فعالیت هستند.

این چنین تصاویری را که در ذهن مرور کنیم به مانند این است که در مرکزی‌ترین نقطه شهر تهران مانند میدان انقلاب یا تجریش با چنین صحنه‌های زشتی روبه‌رو شویم.

به گزارش فارس؛ وقتی چنین موضوعی را با شهردار یاسوج در میان گذاشتیم وی نیز با ابراز نارضایتی از این وضعیت قول داد تا هر چه سریع‌تر متخلفین را با اقدامات اساسی مجبور به رعایت قانون کرده و در صورت هرگونه موضع‌گیری اقدام اساسی و قاطع‌تری صورت گیرد.

به هر حال وضعیت فلکه ساعت یاسوج زیبنده نه تنها مردم این شهر بلکه کل استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مرکزی‌ترین نقطه استان نیست.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.