آوای جنوب

برخورد سرد مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد در استقبال و تجلیل از بانوی اول فوتبال ایران

بهشتخانواده بازیکن برتر فوتبال ایران از برخورد سرد مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد در استقبال و تجلیل از این نخبه ورزشی به شدت انتقاد کردند.

 آوای جنوب؛

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز به همراه هیأتی با حضور در منزل شبنم بهشت در منطقه بازرنگ یاسوج از این بازیکن برتر فوتبال ایران تجلیل کرد.

نستعین بهشت پدر شبنم بهشت بازیکن برتر فوتبال ایران در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوح اظهار کرد: این مقام و رتبه نه تنها برای خانواده ما بلکه برای کل استان کهگیلویه و بویراحمد افتخاری بزرگ است.

 

وی گفت: خانواده بهشت به داشتن چنین ورزشکاری که در سطح اول فوتبال کشور درخشیده است افتخار می‌کند و این توفیق و افتخار را متعلق به همه مردم استان می‌داند.

 

بهشت با اشاره به سختی‌هایی که شبنم بهشت برای رسیدن به این مقام کسب کرده است، تصریح کرد: علاوه بر شبنم، خانواده ما نیز در همه سختی‌ها با وی همراه بوده و شاید بتوان گفت که به جز چند نفر در استان کسی برای رسیدن به این افتخار بزرگ ورزشی به کمک خانواده بهشت نیامده است.

 


شبنم بهشت در کنار خانواده

 

وی با قدردانی از سید پرویز موسوی رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پی‌گیری مشکلات شبنم در تهران همواره بر عهده موسوی بوده است هر چند که وی نیز در هیأت فوتبال استان با دستان خالی روبه‌‌روست و اعتبار و بودجه‌ای برای حمایت از ورزشکاران ندارد.

بهشت با انتقاد از برخورد سرد مسؤولان استانی در این موفقیت، اظهار کرد: آماده پذیرایی از مسؤولان حتی برای صرف ناهار و شام نیز بودیم که چنین توفیقی را کسب نکردیم.

پدر بهترین بازیکن فوتبال ایران گفت: شبنم بهشت به دلیل مشغله کاری و حضور در اردوی تیم ملی فوتبال و همچنین با توجه به فرا رسیدن فصل لیگ برتر فوتبال بانوان کشور که باید در کنار تیم شهرداری سیرجان باشد امروز شهر یاسوج را در حالی ترک خواهد کرد که بی‌صبرانه منتظر حضور مسؤولان استانی برای تجدید روحیه شبنم بودیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president