آوای جنوب

قدردانی دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور به موقع مدیرمناطق نفت خیز جنوب در حادثه

از حضور به موقع مهندس عالی‌پور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب در این حادثه تقدیر می‌کنم که در سریعترین زمان ممکن خود را از اهواز به محل حادثه رساندند.

resized_153554_216دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور به موقع مسؤولان مناطق نفت‌خیز جنوب در حادثه آتش‌سوزی خط ۴۲ دالان تقدیر کرد.

آوای جنوب/علی مراد کاظم پور

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر امروز در گفت‌وگو با آوای جنوب در گچساران در خصوص حادثه پیش آمده در خط لوله ۴۲ اینچ دالان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران واقع در شهرستان گناوه اظهار داشت: قبل از هر چیز به نمایندگی از مردم شهرستان گناوه و اطراف از حضور به موقع مهندس عالی‌پور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب در این حادثه تقدیر می‌کنم که در سریعترین زمان ممکن خود را از اهواز به محل حادثه رساندند.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده با وزیر نفت صبح امروز نیز به همراه آقایان خالدی و بهرام‌نیا عضو کمیسیون انرژی به همراه مهندس عالی‌پور بازدیدی از محل حادثه به عمل آوردیم.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: در این بازدید مدیر مناطق نفت‌خیز جنوب گزارشی از روند به وجود آمدن حادثه به اعضای کمیسیون انرژی ارائه خواهند داد.

خدری خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته گزارش نهایی تدوین و در مجلس بررسی می‌شود.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس در ادامه گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با مجموعه وزارت نفت و همکاری مدیر مناطق نفت خیز جنوب به دنبال آن هستیم که امکانات ایمنی در اطراف خطوط ایمنی تقویت شوند.

نماینده مردم بوشهر اظهار داشت: با توجه به گستردگی و صعب‌العبور بودن خطوط لوله مناطق نفت‌خیز جنوب در گچساران و حوزه استان بوشهر، ایجاد یک ایستگاه آتش‌نشانی مجهز به بالگرد از نیازهای ضروری منطقه می‌باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president