آوای جنوب

خیر نیکوکار آبادانی که در گچساران سنگ تمام گذاشت + تصویر

به گزارش آوای جنوب از گچساران مدیر کل کمیته امدادگچساران در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت :این خیر نیکو کار از کارکنان شرکت نفت وگاز شهرستان می باشد که سرپرستی دو نفر ازایتام و دو نفر از محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان را بر عهده دارد .

آوای جنوب؛

قباد قریانی با بیان اینکه این خیر که خود زندگی متوسطی دارد وتمام دارای خود یک باب منزل مسکونی ویک خودروی پراید می باشد افزود :این خیر که اصالتا آبادانی می باشد با این کار سنگ تمام برای ایتام گچسارانی نهاده است وتوانسته دیگر خیرین را در این زمینه تشویق کند .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)در ادامه افزود :در حال حاضر ۲۳۱یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هستند که توسط ۶۸۵حامی نیکو کار سرپرستی این ایتام را بر عهده دارند ودر طول سال از کمک های این خیرین بهره مند می شوند .

قربانی اظهار داشت :این منزل مسکونی اهدا شده به ارزش ۳۳۵میلیون و۷۰۰هزار ریال می باشد که با تمام وسایل ضروری به این ایتام اهداشده است .

وی در پایان با بیان اینکه ساخت وساز منازل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد وبه منظور ایجاد سرپناهی مطمئن وامن برای آنها وخانواده هایشان می باشد گفت :این طرح حمایت از محرومین وزیر پوشش قرار دادن مستضعفین در جامعه می باشد وتنها نهاد کمیته امداد نمی تواند پاسخگویی نیاز مستضعفین باشد ونیاز به حمایت خیرین ودست راهگشایی آنها می باشد .

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ورزش گفت:

    خدا این دنیا هزار برابر بهتون بده وان دنیا نزد خدا وساقی کوثر روسفید باشید.

  2. گشین58 گفت:

    سلام.. بر دستان خودش و زن وبچه اش تک تک بوسه میزنم ودوستشان داریم و به وجودشان افتخار میکنیم . ای کاش همه بدانند که سرگذشتشان به خاک است و حداکثر از این دنیا ۳ متر پارچه سفید بیشتر با خود نمی برند.اما افسوس …..

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president