کد خبر : 23617
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1395 - 16:22

امام جمعه باشت: تقدیر برخی نمایندگان از مدیران با فیش‌های نجومی یعنی دهن‌کجی به بیت‌المال

امام جمعه باشت: تقدیر برخی نمایندگان از مدیران با فیش‌های نجومی یعنی دهن‌کجی به بیت‌المال

این خطیب جمعه با اشاره به اهانت وزیر ارشاد به مردم شهرستان بهمئی گفت: وزیر ارشاد به جای جواب مستدل و منطقی، به مردم شهرستان بهمئی اهانت می‌کند.

امام جمعه باشت گفت: تقدیر برخی نمایندگان از مدیران با فیش‌های نجومی به معنای دهن‌کجی به بیت‌المال است.عبودی

آوای جنوب

 حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در نماز جمعه عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: بهترین تقوا عمل به واجبات الهی و ترک محرمات است.

امام جمعه باشت با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین (ع) افزود: اطاعت از خداوند بر هر انسان مؤمن واجب است، اما ترک گناه و معصیت به دلیل اینکه می‌تواند در زندگی انسان اثرات منفی فراوانی داشته باشد واجب‌تر است.

وی بیان داشت: هر لحظه از زندگی می‌گذرد و هر قدمی که بر می‌داریم به قیامت نزدیکتر می‌شویم، اما نزدیک‌تر از قیامت؛ مرگ است.

عبودی در خطبه دوم با اشاره به ۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور و همچنین سالروز اقامه اولین نماز جمعه شهرستان باشت در سال ۹۰ بیان داشت: نماز جمعه یک نهاد مردمی است.

امام جمعه باشت افزود: این نهاد حافظ اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و به هیچ گروه یا جناحی تعلق ندارد، همه فریادهایی که در تریبون‌های نماز جمعه زده می‌شود به همین جهت است.

وی ضمن تسلیت شهادت امام صادق(ع) گفت: از همه مردم تقاضا داریم در مراسم عزاداری شرکت کنند.

عبودی با اشاره به اول ذی‌القعده ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر افزود: دختر پیش خدا بسیار ارزشمند است، به همین جهت مسؤولیت پدر و مادر در تربیت و محبت به آن‌ها سنگین است.

وی در خصوص ۱۴ مرداد سالروز نهضت مشروطه اظهار کرد: دلایل مختلفی برای به نتیجه نرسیدن این نهضت وجود داشت، از جمله آن‌ها می‌توان به تعدد احزاب، انزوای متدینین و تنها گذاشتن روحانیت اشاره کرد.

این خطیب جمعه با اشاره به اهانت وزیر ارشاد به مردم شهرستان بهمئی گفت: وزیر ارشاد به جای جواب مستدل و منطقی، به مردم شهرستان بهمئی اهانت می‌کند.

وی ادامه داد: مردم بهمئی کسانی هستند که در جبهه‌ها شهدا و جانبازان فراوانی تقدیم انقلاب کرده‌اند، اینکه وزیر ارشاد بیاید مانند یک بچه حرف بزند خوب نیست و این نمی‌تواند اشکالات آن‌ها را بپوشاند.

امام جمعه باشت در رابطه با افشای اسناد محرمانه ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: ما از اول گفتیم به این سازمان‌ها اعتماد نکنید، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رعیت و نوکر آمریکا است.

رئیس شورای فرهنگی باشت با اشاره به حقوق‌های نجومی بیان داشت: هر هفته موضوع حقوق‌های نجومی را خواهیم گفت و تا آخر هم باید برخوردها ادامه داشته باشد.

عبودی ادامه داد: جای تاسف دارد تعدادی از نمایندگان از کسانی که پول بیت‌المال را خورده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنند، این تقدیرها یعنی کمک به دزدها و باید محکوم شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سيدعلي جمعه , ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

درود خدا بر امام جمعه بصیر و ولایی و انقلابی شهرمان.از خداوند متعال صحت و سلامتی و عزتمندی برای ایشان خواستاریم