کد خبر : 23610
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 12:57

تشکر کربلایی احمد عشایریان از حضور مردم در مراسم تشییع مادردلسوزش

تشکر کربلایی احمد عشایریان از حضور مردم در مراسم تشییع مادردلسوزش

با عرض ادب احترام. با آنکه از دست دادن مادری مهربان وفداکار که با اخلاص و ایمانی که در دل داشت به ما درس مردانگی و عبودیت آموخت سخت است اما هر آنچه که خداوند بزرگ مقدر می فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست؛ بر آن چه که حکمت متعالی اش تعلق

احمدبا عرض ادب احترام. با آنکه از دست دادن مادری مهربان وفداکار که با اخلاص و ایمانی که در دل داشت به ما درس مردانگی و عبودیت آموخت سخت است اما هر آنچه که خداوند بزرگ مقدر می فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست؛ بر آن چه که حکمت متعالی اش تعلق می گیرد، هیچ را جرأت تعبیر تعدیل نمی باشد.
ما هم در برابر این مشیت الهی سر تسلیم وتعظیم فرو آوردیم و بر رضای او که صاحب جانهاست رضا شدیم .
و اما
حضور گسترده مومنین و مردم با ایمان و با صفای گچساران و شهرهای اطراف سر شار از بصیرت و فضیلت اعم از برادران وخواهران در مراسم تشییع وخاکسپاری و مراسم ختم که حقیقتا” با حضور مهربا نانه و معنا دار خود به دلهای پر از مصیبت ما تسلی و تسکین دادند و باعث شدند که بتوانیم این درد جانکاه در فقدان مادر بودن را تحمل بکنیم , از همه دوستان و آشنایان ، هییت های مذهبی ، کانون مداحان ، مسئولین ادارات ، مسولین فرهنگی که در مراسم ختم حضور یافتند , تشکر و قدر دانی می کنیم .

در پایان باقلبی آکنده ازعشق ومهربه شماعزیزان،وظیفه خوددانستم،ازشماسروران گرامی که با ابراز همدردی وتشریف فرمایی،اهداء تاج گل،نصب بنرعرض تسلیت ،موجبات شادی روح مادر عزیزمان وتسلی خاطرمان شدید ،صمیمانه تقدیر وتشکر بنمایم وازمحضرآفریدگارمهربان ،سربلندی وبقای عمربرای عزیزان درسایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)رادرعصرظهورمسئلت می نمایم.
برادر کوچک شما
کربلایی احمد عشایریان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوست چهارشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

سلام احمد جان.خدا بیامرزه و روحش شاد.خداوند بهتون صبر بده.آمین