آوای جنوب

برگزاری باشکوه مراسم روز خبرنگار با همکاری دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه

خبرنگارانرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان به شکل باشکوه برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

با هدف برنامه‌ریزی اجرای مراسم بزرگداشت روز خبرنگار ظهر امروز نشستی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

سید ایرج کاظمی‌جو در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و واقعه ۱۷ مرداد سال ۷۷ اظهار داشت:روزهای تأثیرگذاری در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده که روز خبرنگار یکی از این رویدادها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: به همین مناسبت اقشار مختلف با ارسال پیام تبریک به زحمت کشان عرصه خبر به نوعی از عالیت رسانه‌ای آن‌ها تجلیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه روز خبرنگار فرصتی برای ارج نهادن به زحمات قشر خبرنگار است افزود: نمایندگان خبرگزاری‌های مختلف و سایت‌های محلی در شهرستان ما زحمت می‌کشند تا مشکلات و معضلات شهرستان را منعکس و مسؤولان را در برآورده کردن مطالبات مردم کمک کنند.

کاظمی بیان کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن آیین روز خبرنگار همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستان یک ضرورت است.

این مسؤول با اشاره به برگزاری تور گردشگری خبرنگاران گچساران به مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی روحیه خودباوری در خبرنگاران ایجاد می‌کند.

کاظمی‌جو ادامه داد: در دهدشت مراسم باشکوهی با حضور مسؤولان شهرستان،مدیران و اصحاب رسانه برگزار و از خبرنگاران فعال عرصه اطلاع‌رسانی تجلیل می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president