کد خبر : 23479
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1395 - 15:05

پیام تسلیت دایوش یزدی به جامعه ورزش شهرستان گچساران

پیام تسلیت دایوش یزدی به جامعه ورزش شهرستان گچساران

داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران در پیامی درگذشت ملی پوش واترپلو نفت و گاز گچساران را تسلیت گفت . آوای جنوب؛ به گزارش آوای جنوب ، سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران در پیامی درگذشت علی خالدی تبار ملی پوش تیم واترپلو نفت و گاز گچساران را به خانواده وی و جامعه ورزش استان

۴۶eff594cc95ecffb759c53475ade30a_Lداریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران در پیامی درگذشت ملی پوش واترپلو نفت و گاز گچساران را تسلیت گفت .

آوای جنوب؛
به گزارش آوای جنوب ، سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران در پیامی درگذشت علی خالدی تبار ملی پوش تیم واترپلو نفت و گاز گچساران را به خانواده وی و جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است:

پیام
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت ورزشکارشایسته و افتخار آفرین گچسارانی که در فعالیت ورزشی خود همواره از تلاشگران و افتخار آفرینان این دیار بوده است، ضایعه ای دردناک برای جامعه ورزش کشور به ویژه خانواده ورزش صنعت نفت محسوب می شود.
اینجانب اصالتاً از طرف خود و نیابتا از طرف بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت گچساران ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده این عزیز از دست رفته، برای بازماندگان وی از خداوند متعال آرزوی صبر و شکیبایی دارم.
“روحش شاد و یادش گرامی”

داریوش یزدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.