آوای جنوب

محنایی : برگزاری جلسات اقتصادی برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد با ۷۰ هلدینگ کشوری

محناییمعاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی جلساتی در تهران با حضور ۷۰ هلدینگ مطرح کشوری برگزار کرده و طی آن جلسه تیم اقتصادی استان ظرفیت‌ها و بسترها را به مسؤولان هلدینگ‌ها معرفی می‌کند.

آوای جنوب؛

مجید محنایی امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در گچساران اظهار کرد: موضوع اساسی مسؤولان استانی توجه به پروژه‌های عمرانی که حالت زیر بنایی دارند، است.

وی با اشاره به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر هیأت دولت به استان پیگیر فعال کردن پروژه‌های راکد و نیمه فعال به فعال هستیم.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر دولت محدودیت‌هایی در بخش سرمایه‌گذاری دارد، بیان کرد: مسؤولان استان در این زمینه با هلدینگ و سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی وارد مذاکره شده‌اند.

محنایی ادامه داد: در حال حاضر با بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان در حال مذاکره هستیم که اکیپ‌های این دو شرکت در سطح استان در حال مطالعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: به زودی جلساتی در تهران با حضور ۷۰ هلدینگ مطرح کشوری برگزار و طی آن جلسه تیم اقتصادی استان ظرفیت‌ها و بسترها را به مسؤولان هلدینگ‌ها معرفی می‌کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president