آوای جنوب

عضو شورای شهر گچساران : اعضای شورا بدون از گرایش های سیاسی در کنار شهردار باشند

در حال حاضر اعضای شورای شهر باید در کنار شهردار باشند و اولویت اصلی کاریشان سیاستگذاری برای دریافت مطالبات شهرداری باشد.

زینل زادهعضو شورای شهر گچساران گفت : در شرایط فعلی بهتر است اعضای شورای شهر بدون از هر گرایش سیاسی در کنار شهردار باشند.

آوای جنوب؛

غلامرضاشکوهی ؛ با اشاره به اینکه شهرداری گچساران ۳۰ میلیارد تومان از دستگاه های اداری و دولتی مطالبات دارد اظهار داشت : اعضای شورای شهر باید در این خصوص به طور جدی وارد عمل شوند.

عضوشورای شهر گچساران تاکید کرد: شهرداری گچساران مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از ادارات دولتی شهرستان مطالبه دارد که در صورت عدم پرداخت حساب آنها بر اساس قانون مسدود خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد۵۰۰ نفر نیروی اداری و خدماتی در شهرداری مشغول خدمت هستند افزود :شهرداری یک نهاد عمومی خودگردان است و از این رو باید در پایان هر ماه شهردار به فکر پرداخت حقوق نیروها باشد.

شکوهی خاطرنشان کرد در این وضعیت می طلبد که اعضای شورای شهر با مجموعه ای از نیروهای شهرداری کمیته ویژه ای را در شورای شهر به منظور دریافت هرچه سریعتر مطالبات شهرداری تشکیل دهد.

عضو شورای شهر گچساران بیان کرد : در حال حاضر اعضای شورای شهر باید در کنار شهردار باشند و اولویت اصلی کاریشان سیاستگذاری برای دریافت مطالبات شهرداری باشد.

شکوهی در پایان ابراز امیدواری کرد که اعضای شورای شهر گچساران در شرایط فعلی باید بدون از هرگونه گرایش های سیاسی در کنار شهردار گچساران باشند تا شهردار و مجموعه شهرداری در فضایی آرام و بدون از حاشیه همچنان همانند گذشته به مردم خدمت کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. همکار گفت:

    ماسااله به حاج شکوهی

  2. صادق گفت:

    تا جایی که میدانیم فقط یک نفر از اعضای شورا در صدد است تا شهردار را بردارد . عجیب است که مخالفان مجازی برداشتن
    شهردار در گروه همان یک نفر هستند!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president