آوای جنوب

جنگل‌های باشت روبه نابودی است/برای مهار آتش‌سوزی نیاز به بالگرد آب پاش داریم/ بالگرد امدادی نتوانست

آتشمدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بالگرد آب‌پاش برای مهار آتش سوزی کوه بهره عنای شهرستان باشت اعزام نشده است گفت: برای مهار آتش سوزی نیاز به بالگرد آب‌پاش داریم که انتظار می‌رود ستاد بحران کشور در این زمینه چاره‌اندیشی کند.

آوای جنوب؛

عزت‌الله بهشتی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، اظهار داشت: روز گذشته با پیگیری‌های انجام شده از طریق سازمان جنگل‌ها، ستاد بحران کشور امروز صبح یک فروند بالگرد برای فرستادن نیروهای امدادی به محل آتش سوزی اعزام کرد که به دلیل سنگ و لاخ بودن امکان فرود آمدن نداشت و در مجموع اعزام این بالگرد سود آنچنانی برای مهار آتش سوزی نداشت.

وی از فعالیت کارکنان منابع طبیعی، بسیج، محیط زیست و برخی از مردم برای مهار آتش سوزی جنگل‌های باشت خبر داد و افزود: در نقاط صخره‌ای امکان مهار آتش توسط نیروهای امدادی نیست و در این زمینه نیاز به وجود چرخ‌بال آب‌پاش داریم.

بهشتی‌فر اعزام بالگرد آب‌پاش به کوه بهره‌عنا شهرسان باشت برای مهار آتش سوزی تا این لحظه را کذب دانست و ابراز کرد: جنگل‌های شهرستان باشت روبه‌نابودی است و باید تا دیر نشده ستاد بحران و مسئولان متولی چاره‌اندیشی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    چیزی از جنگل باشت نمانده

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president