آوای جنوب

امام جمعه باشت:رئیس‌جمهور با وزیر صنعت برخورد کند/ برخی مسؤولان دغدغه عفاف و حجاب ندارند

امام جمعه۳امام جمعه باشت با اشاره به صحبت‌های وزیر صنعت معدن و تجارت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای روحانی باید با وزیری که عضو ۱۵ هیأت مدیره بوده و حقوق‌های نجومی را مرسوم می‌داند، برخورد کند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با بیان اینکه خلاصه تقوا یعنی عمل به دستورات الهی، اظهار داشت: خدای عالم دستوراتی برای سعادت بندگان فرستاد تا بر اساس آن عمل کنند.

وی با اشاره به تجمعات عفاف و حجاب در سراسر کشور و با بیان اینکه مسأله عفاف و حجاب مورد تأکید مؤکد قرآن است، با اشاره به معانی عفاف ادامه داد: عفت را زن و مرد باید رعایت کنند که یکی از مصادیق آن بحث پوشش است.

خطیب جمعه باشت افزود: عامل اصلی شرایط کنونی عفاف و حجاب در کشور کوتاهی مسئولان، خانواده‌ها و تبلیغات فراوان دشمنان نظام و اسلام است.

امام جمعه باشت اضافه کرد: برخی مسؤولان دغدغه عفاف و حجاب ندارند، چون اگر داشتند و این فریضه دینی را در ادارات عملی می‌کردند مشکلات کنونی را نداشتیم.

عبودی در خطبه دوم نماز جمعه در ارتباط با مسأله آب افزود: آب حیاتی‌ترین آفریده عالم هستی است که باید از آن به درستی استفاده کرد.

امام جمعه باشت با اشاره به روز بهزیستی و تامین اجتماعی گفت: سازمان بهزیستی یک سازمان خدمات‌رسان به معلولان و بی‌سرپرستان است و خدا را شاکریم که در نظام اسلامی چنین سازمان‌هایی وجود دارد و از همه مردم می‌خواهیم که این نهاد را یاری رسانند.

عبودی به مناسبت سالروز تأسیس شورای نگهبان بیان داشت: شورای نگهبان حافظ اسلامیت نظام است، هر قانونی که در مجلس شورای اسلامی تصویب می شود باید این شورا در رابطه با مخالف نبود این قانون با اسلام و قانون اساسی نظر دهد.

این خطیب جمعه با اشاره به صحبت‌های نعمت‌زاده وزیر صنعت معدن و تجارت در استان گفت: آقای روحانی باید با وزیری که عضو ۱۵ هیأت مدیره بوده و حقوق‌های نجومی را مرسوم می‌داند، برخورد بکند.

امام جمعه باشت در خصوص برجام بیان داشت: یک سال از برجام میگذرد و ما به همه تعهداتمان عمل کردیم و همه دستاورد‌های هسته‌ای را دادیم اما هیچ نفعی نبردیم.

وی افزود: ما در مسأله برجام ما اشتباه کردیم که عقب‌نشینی کردیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    چرا از نعمت زاده گفتی تاج ناراحجت میشودباید بیشتر بگیرد

  2. ناشناس گفت:

    پیرشده پرت پلا حرف می زند نعمت زاده را بگذارند موزه

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president