آوای جنوب

هشدار امام جمعه دهدشت نسبت به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه+تصاویر

خبرگزاری فارس: هشدار امام جمعه دهدشت نسبت به وضعیت آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه/سیر صعودی طلاق و بدحجابی نگران‌کننده است

امام جمعه دهدشت، وضعیت حجاب در کهگیلویه را نامناسب خواند و گفت: متأسفانه آمار پدیده طلاق نیز سیر صعودی به خود گرفته و نگران‌کننده است.

 آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید نصیر صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر دهدشت اظهار داشت: استکبار جهانی آسیب‌های بسیاری به بستر فرهنگی جامعه ما وارد ساخته و باید در مقابل نقشه‌های شوم دشمن مقاومت کنیم.

امام جمعه دهدشت، راه مقابله با توطئه‌های دشمن را تمسک به قرآن و اهل بیت دانست و افزود: امروز در تمامی نقاط کره زمین چه در فضای مجازی و یا حقیقی دام‌هایی گسترده شده و موج‌های سهمگین در انتظار جوانان ما است که اگر مراقبت نکنیم آسیب جدی است.

حسینی، وضعیت حجاب را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه در همه شهرها این معضل رو به گسترش است تصریح کرد: در شهر ما نیز وضعیت حجاب مناسب نیست و باید فکری به حال این قضیه کرد.

وی، جریان طلاق را نیز اسفبار خواند و گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده آمار طلاق در شهرستان نسبت به سال گذشته دو برابر شده و نگران کننده است.

حسینی افزود: این وضعیت نتیجه کناره‌گیری از قران و اهل بیت و کوتاه آمدن از ارزش‌های دینی و اصول‌های اخلاقی است.

وی با بیان اینکه طلاق نتیجه نادیده گرفتن اصول و مبانی دینی در امر ازدواج است بیان کرد: زندگی زوج‌هایی که از آغاز معقول و مشروع نیست به طلاق منجر می‌شود.

امام جمعه دهدشت، رواج بی‌بندوباری‌ و فروپاشی خانواده‌ها را ناشی از گرایش به ماهواره و فضای مجازی دانست و گفت: تنها راه برون رفت از این آسیب‌ها توجه به قران و اهل بیت است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president