آوای جنوب

پیام تبریک پایگاه خبری آوای جنوب به فرمانده جدید سپاه شهرستان باشت

” الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَم”

رضازادهپایگاه تحلیلی خبری آوای جنوب در پیامی انتصاب سرهنگ پاسدار سیدعلی رضازاده را به عنوان فرماندهی سپاه ناحیه باشت تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

” الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَم”

سرباز انقلابی ولایت سرهنگ پاسدار سید علی رضازاده
سلام علیکم؛

سپاه پاسداران نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی مردم ایران با پیروی از سالار شهیدان امام حسین (ع) عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام ، ایران و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، ایفا کند.

امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از تأسیس این نهاد ارزشمند و پر افتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه ، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به‌ ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است، بالنده‌تر، بانشاط‌تر و مقتدرتر از گذشه در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) است ، همان پیر جمارانی که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
بی شک عهده داری مسئولیت در نهاد مقدس سپاه بویژه در سطوح بالای سازمانی موهبت گرانقدری است که خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود عطا می فرماید.
بی تردید حسن اعتماد سردار بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ،موید توانمندی‌های جنابعالی برای حضور موفق در سنگر جدید خدمت و مسئولیت در سایه مقام عظمای ولایت ، حضرت امام خامنه ای (حفظه الله ) است.
اینجانب بر خود وظیفه می دانم با نهایت مسرت و مباهات انتصاب جنابعالی را به سمت فرماندهی سپاه ناحیه باشت از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است در اجرای ماموریتهای خطیر محوله با تکیه بر تجارب ارزنده و تخصص مفید خویش و با الهام از منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و رهنمودهای امام جمعه فرهیخته و دانشمند آن شهرستان موفقیت ، پیروزی و سربلندی شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

برادر کوچک شما

علی مراد کاظم پور

مدیر پایگاه خبری آوای جنوب

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president