کد خبر : 22705
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 - 1:50

روابط عمومی‌ها کمیته استقبال مردمی از هئیت دولت در کهگیلویه وبویراحمد را تشکیل دهند

روابط عمومی‌ها کمیته استقبال مردمی از هئیت دولت در کهگیلویه وبویراحمد را تشکیل دهند

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: روابط عمومی‌های استان کمیته استقبال مردمی از هئیت دولت در این استان را تشکیل دهند. آوای جنوب؛ فتاح محمدی ظهر امروز در شورای روابط عمومی‌های استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه عوامل متعددی جز ابزار قدرت هستند اظهار داشت: قدرت رسانه نقش اساسی در هر دولت دارد. معاون سیاسی

محمدی فتاحمعاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: روابط عمومی‌های استان کمیته استقبال مردمی از هئیت دولت در این استان را تشکیل دهند.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی ظهر امروز در شورای روابط عمومی‌های استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه عوامل متعددی جز ابزار قدرت هستند اظهار داشت: قدرت رسانه نقش اساسی در هر دولت دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیریت، هدایت و تهییج جامعه به عنوان بخشی از قدرت رسانه‌ها بر همگان آشکار است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها می‌توانند دو نقش مهم درون سازمانی و برون سازمانی را ایفا کنند، بیان کرد: نقش درون سازمانی بیان خدمات و عملکرد راه‌های مربوط به سازمان مربوطه است و نقش برون سازمانی ایجاد روحیه نشاط در بین مردم و جامعه است و این مسئله سبب جلب اعتماد مردم و رضایتمندی آنها نسبت به نظام می‌شود.

محمدی تاکید کرد: روابط عمومی‌ها در زمینه تنویر افکار عمومی، بیان نقاط ضعف و توسعه جامعه نقش مهمی دارند که این کار سبب ارتقا خدمات می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سفر هیئت دولت به استان قرار داریم، اظهار داشت: انتظار می‌رود زمینه ایجاد روحیه نشاط و امید در بین مردم برای استقبال از هیئت دولت از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها فراهم شود.

محمدی افزود: روابط عمومی‌ها با ارائه گزارش عملکرد برای استقبال بهتر از هیئت دولت اعلام آمادگی کنند.

وی با بیان اینکه دولت بخشی از نهاد حاکمیتی نظام است، بیان کرد: این استقبال مطلوب مردم اثرات متعددی از جمله افزایش اقتدار ملی، وحدت و انسجام را دارد و بیانگر کارآمدی نظام و وفاداری مردم است.

محمدی پاسخگویی به نیازها و مطالبات به حق مردم و ایجاد زیرساخت‌های توسعه را از مهم‌ترین اهداف سفر هیئت دولت به استان برشمرد و تصریح کرد: از نظرات روابط عمومی‌ها برای سفر هیئت دولت استفاده شود.

وی با اشاره به اجلاسیه سرداران شهید استان اظهار داشت: این کنگره به مدت ۳ روز در راستای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه در استان برگزار می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌های استان آمادگی لازم را جهت برگزاری این اجلاسیه داشته باشند، عنوان کرد: هرگونه سند، فیلم و عکسی پیرامون این مسئله را به دفتر کنگره ارائه دهند.

موحدپور

پورتال خبری اداره های کهگیلویه و بویراحمد به روز شود

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پورتال خبری و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی این استان به روز و فعال تر شده و اخبار مهم و تاثیرگذار بیشتری در آنها منتشر شود.

سید محمد موحدپور روز دوشنبه در نشست شورای روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد افزود: روابط عمومی های این استان ارتباط و تعامل سازنده ای با رسانه ها، خبرنگاران و مدیران اجرایی استان داشته باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان برای این سفر آمادگی کافی داشته و پیش بینی های لازم را انجام دهند.
موحدپور اظهار کرد: برخی وزیران و یا معاونان رئیس جمهوری در این سفر به شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند که باید روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان برای پوشش مناسب اخبار و رویدادها در مناطق شهرستانی تعامل کافی با رسانه های استان و وزارتخانه های مربوطه داشته باشند.
وی عنوان کرد: روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ابزارها و فناوری های روز ارتباطی شامل کانال تلگرام به منظور پوشش سریعتر و مطلوبتر خبرهای سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان را مورد استفاده قرار دهند.
موحدپور ابراز داشت: قبل از سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان اقدام به تهیه شناسنامه برای پروژه های افتتاحی، کلنگ زنی و یا مورد بازدید از سوی وزیران کنند.
وی افزود: عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به این استان ارزیابی شده و از برترین ها تجلیل می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.