آوای جنوب

رییس دفتر عدل هاشمی در کهگیلویه منصوب شد

هاشمیطی حکمی از سوی منتخب مردم کهگیلویه در خانه ی ملت، گودرز سعادت پیشه بعنوان رییس دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

آوای جنوب؛

عدل هاشمی پور همیشه از تعداد زیاد مراجعات مردمی به خود می گفت و بارها از مردم به خاطر کمبود وقت جهت پاسخگویی به درخواست های آن ها عذرخواهی می کرد.
امروز با خبر شدیم عدل هاشمی پور نماینده ای را به عنوان کانال ارتباطی بین خود و مردم معرفی کرده و از مردم خواسته به جهت اینکه کمتر دچار هزینه و مشقت شوند به این نماینده مراجعه کنند و وی که از اختیارات فراوانی برخوردار است می تواند به آن ها کمک کند.

به گزارش آوای جنوب ؛ گودرزسعادت پیشه رییس دفترارتباطات مردمی سردارهاشمی پوردرکهگیلویه شد.
هاشمی پور سعادت پیشه رافردی توانمند ودلسوزباسوابق درخشان خواندوتاکیدکرد ایشان دارای اختیارات زیادی خواهندبود.
عدل هاشمی پور در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه گفت:گودرزسعادت پیشه بعنوان رییس دفترارتباطات مردمی در شهرستان کهگیلویه انتخاب وتمامی امورمردم و درخواست های انها رادراین شهرستان پیگیری خواهندکرد.

وی افزود:متاسفانه مردم برای کوچکترین کارهاباصرف هزینه زیادومشقت فراوان به تهران می آیند درحالی که می توان این مشکلات را در شهرستان رسیدگی وحل نمود.

هاشمی پور سعادت پیشه رافردی توانمند ودلسوزباسوابق درخشان خواندوتاکیدکرد ایشان دارای اختیارات زیادی خواهندبود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. عشایر گفت:

    م خ:
    درود برسردار سازندگی وامیرکبیر کهگیلویه بزرگ اقدام سازندگی وتاریخی جنابعالی که باهمت وتلاش بی وقفه همراه بوده وهمچنین جدیت مدیرکل محترم زحمت کش وخستگی ناپذیر امور عشایر استان که خود عشایری میباشد و درد عشایر را میفهمد و رئیس شهرستان در احداث بازگشایی و مرمت جاده پشته زیلایی و روستاهای بیدانجیر ستودنی است که در تاریخ این منطقه به یادماندنی است انشاالله که ما مردم این خطه بتوانیم جبران این محبت تاریخی را بنمائیم.ازطرف اهالی روستاهای بیدانجیر دشمن زیاری بخش چرام

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president