کد خبر : 22427
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1395 - 20:37

مدیر شرکت شسکام کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

مدیر شرکت شسکام کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

سید احسان کشاورز به عنوان مدیر شرکت شسکام استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد. آوای جنوب؛ سید احسان کشاورز با کسب اکثریت آراء برای دومین بار برای یک دوره سه ساله به نمایندگی سهامداران شرکت شسکام (شرکت سرمایه کارکنان ارتباطات و مخابرات) و مدیر استانی شسکام در شرکت مخابرات استان انتخاب شد. در آئین برگزاری

photo_2016-06-27_17-57-28سید احسان کشاورز به عنوان مدیر شرکت شسکام استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

آوای جنوب؛

سید احسان کشاورز با کسب اکثریت آراء برای دومین بار برای یک دوره سه ساله به نمایندگی سهامداران شرکت شسکام (شرکت سرمایه کارکنان ارتباطات و مخابرات) و مدیر استانی شسکام در شرکت مخابرات استان انتخاب شد.

در آئین برگزاری انتخابات که با حضور اعضاء در یاسوج برگزار شد به اتفاق اکثریت آراء سید احسان کشاورز به عنوان نماینده سهامداران شرکت سرمایه گذاری کارکنان و مخابرات کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.

شرکت شسکام دارای حدود ۱۴۰۰۰ سهامدار در سطح شرکت مخابرات ایران می‌باشد که ۵۱ درصد سهام آن متعلق به کارکنان ارتباطات و مخابرات و ۴۹ درصد بقیه سهام آن متعلق به شرکت مخابرات ایران می‌باشد که فعالیت آن در زمینه اجرای پروژه‌های مخابراتی و ارتباطی و همچنین تامین و تجهیز قطعات و فعالیتهای نرم افزاری در شرکت مخابرات و سازمانهای مشابه در کشور می‌باشد.

کشاورز علاوه بر انجام کار کار‌شناسی در رشته‌های مختلف مخابراتی مسولیتهای سرپرستی مخابرات شهرستان کهگیلویه، رئیس مرکزتلفن دیجیتال امام خمینی (ره) گچساران، رئیس مرکزتلفن شهید آرانپور دهدشت، رئیس مرکز تلفن دیجیتال شهدائ یاسوج، کار‌شناس و مسئول مراکز تلفن استان و همچنین معاونت توسعه و مهندسی مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه مدیریتی خود دارد و بیش از سه هزارو پانصد ساعت دوره‌های تخصصی و سمینارهای فنی در رشته‌های مختلف مخابراتی را در شرکت مخابرات استان و ایران و شرکتهای تامین و تجهیزات قطعات مخابراتی داخل و خارج کشور گذرانیده است و از فعالان بخش خصوصی در زمینه توسعه و نگهداری سیستم‌های ارتباطی و مخابراتی است.. مهندس کشاورز بازنشسته شرکت مخابرات استان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.