آوای جنوب

چه کسی رییس دانشگاه آزاد گچساران را برای برکناری حجت الاسلام خواجه زاده تحت فشار گذاشته است؟

سوال اینجاست چه کسی و یا چه کسانی یا کدام جریان سیاسی ریاست دانشگاه آزاد گچساران را برای کنار گذاشتن این روحانی تحت فشار گذاشته است

ملک زادهاستعفای روحانی برجسته شهرستان گچساران در هفته ای که گذشت تیتر اول رسانه های شهرستان و استان بود .

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب ؛ حجت الاسلام خواجه زاده روحانی شناخته شده شهرستان های گچساران و باشت چند روز پیش استعفای خود را تقدیم ریاست این دانشگاه کرده و پس از آن و بدون هیچگونه مخالفتی با استعفای ایشان موافقت صورت گرفته است .

پس از آن نماینده مردم گچساران و باشت نیز ، نه به صورت یک پیامک تلفنی بلکه به صورت نامه ای کتبی از ریاست دانشگاه درخواست کرده است با استعفای حجت الاسلام خواجه زاده مخالفت شود.

در نامه تاجگردون آمده است :

{{متأسفانه امروز مطلع شدم که جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین خواجه‌زاده معاونت محترم دانشجویی دانشگاه، به دلایلی استعفای خود را تقدیم نموده و ظاهراً مورد پذیرش جنابعالی نیز قرار گرفته است.

اگرچه قصد دخالت در امورات دانشگاه را ندارم اما ازآنجایی‌که ایشان در حوزه دانشگاه و اجتماع شخصیتی فرهنگی و تأثیرگذار می‌باشد و دانشجویان عزیز می‌توانند از وجود ایشان بهره لازم را ببرند و از طرفی حضور وی به‌عنوان یک چهره روحانی و مقبول جامعه، کمک شایانی به تعدیل و توازن امورات دانشگاه نموده لذا خواهشمند است در این خصوص تجدیدنظر و با استعفای ایشان موافقت نفرمایید و حضور ایشان در مسئولیتشان همچنان تداوم یابد.

امید است در سایه همدلی و اجتناب از حاشیه‌ها، بتوانیم شاهد پیشرفت بیشتر آن دانشگاه و دیارمان باشیم.غلامرضا تاجگردون}}

و امروز نیز امام جمعه محترم شهرستان گچساران در خطبه های نماز جمعه شهرستان گچساران در حضور نماینده محترم و دادستان شهرستان انتقادات شدید خود را به مدیریت این دانشگاه اعلام داشتند .

آنجا که حجت الاسلام حجازی بیان کردند :

{{امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه ما می‌بینیم دشمنان اسلام چقدر فتنه‌گری می‌کنند و چقدر به همه به ویژه در مسائل فرهنگی ظلم می‌کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب در زمینه مسائل فرهنگی دغدغه دارند.

حجازی در حمایت از حجت‌الاسلام خواجه‌ زاده معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران که هفته گذشته از سمت خود استعفا داده بود، تصریح کرد: اینکه دانشگاه ما خالی از روحانی باشد عیب است و در دانشگاه شهر ما فقط یک روحانی داریم و آن روحانی حجت‌الاسلام خواجه زاده است.

وی با بابیان اینکه در گذشته روحانی دانشگاه حجت‌الاسلام کرمی بود که محترمانه گفتند بفرمایید، گفت: امروز هم شنیده ایم که این روحانی تحت فشار است و این عیب است که دانشگاه اسلامی کاملا از روحانی خالی باشد.

امام جمعه گچساران تأکید کرد: اگر وجود حجت‌الاسلام خواجه زاده در دانشگاه به نفع ارزش‌های دینی و رشد دانشجویان و اساتید دانشگاه بوده مقبول نیست بگوییم بفرمایید.}}

 و اما اینروزها استعفای اجباری و تحت فشار معاون فرهنگی دانشگاه آزادگچساران یاس و ناامیدی را برای فعالیت های فرهنگی، انقلابی در نیروها ایجاد نموده و این در حالیست که ریاست این دانشگاه تا این لحظه سکوت کرده است .

جریان های سیاسی باید بدانند حجت لاسلام خواجه زاده از راست قامتان عرصه فرهنگ در این شهرستان است که برای رونق و گسترش دانشگاه آزاد این شهرستان سال های متمادی زحمات خستگی ناپذیری متحمل شده است.ایشان نه به عنوان اینکه یک روحانی است و داری تحصیلات عالیه ،خانواد شهید ، رزمنده عرصه جهاد و مبارزه و نه حتی به عنوان امام جمعه موقت و محبوب شهرمان؛ بلکه در ردای یک نیروی فکری ، مدیر ،مستقل و فراگیر برای همه جریانات دانشگاهی و دانشجویی مطرح می باشند.

حال سوال اینجاست چه کسی و یا چه کسانی یا کدام جریان سیاسی ریاست دانشگاه آزاد گچساران را برای کنار گذاشتن این روحانی تحت فشار گذاشته است .

آوای جنوب همچنان منتظر پاسخ ریاست داشگاه آزاد گچساران خواهد ماند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دانشجوی ارشد مدیریت گفت:

    من از ریاست محترم دانشگاه خواهانم نظر مثبت نسبت به آقای خواجه زاده داشته باشد دانشگاه بدون از روحانی در آینده مشکل ساز خواهد بود

  2. گچسارانی گفت:

    ضعیف ترین مدیر شهرستان،و مدیری که تاکنون دانشگاه به خودش دیده

  3. ناشناس گفت:

    ملک زاده اشتباه فاحش وغیرقابل جبران انجام داد یک انسان خدوم که در بسیاری ازمسایل همیار او بود را به راحتی از دست داد معلوم نیست چه کسی اورا فریب داد

  4. حسین فرخی - ثبت کهگیلویه گفت:

    حجت الاسلام خواجه زاده یکی از نیروهای ارزشی است که بنده از سال ۷۰ با ایشان آشنایی دارم ، ایشان یکی از روحانیون برجسته عرصه علم می باشند که در ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه نقش بی بدیلی داشته از ریاست محترم دانشگاه انتظار می رود با استعفای ایشان موافقت نفرمایند تا این روحانی ارزشمند بتواند کما کان به فرهنگ و دانشگاه و مردم خوب شهرستان گچساران خدمت نماید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president