کد خبر : 21932
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 14:39

چاره کار گدایانی که شهر دهدشت را دگرگون کرده اند

چاره کار گدایانی که شهر دهدشت را دگرگون کرده اند

فرماندار کهگیلویه: متکدیان بومی که از حمایت کمیته امداد یا بهزیستی برخوردار هستند با اهرم‌های بازدارنده از قبیل قطع مستمری و خارج شدن از چرخه حمایت از ادامه فعالیت در سطح شهر منع شوند. آوای جنوب؛ یکی از معضلاتی که تا حدود زیادی جامعه را تحت تاثیر قرار داده است ،وجود متکدیانی است که گاه

n00038346-bفرماندار کهگیلویه: متکدیان بومی که از حمایت کمیته امداد یا بهزیستی برخوردار هستند با اهرم‌های بازدارنده از قبیل قطع مستمری و خارج شدن از چرخه حمایت از ادامه فعالیت در سطح شهر منع شوند.

آوای جنوب؛

یکی از معضلاتی که تا حدود زیادی جامعه را تحت تاثیر قرار داده است ،وجود متکدیانی است که گاه و بی گاه جلوی درب منازل یا معابر عمومی سطح شهر ، از شما تقاضای کمک دارند.
اینکه این گدایان با تنوع در جنسیت و سن چه مشکلاتی را برای جامعه بوجود می آورند ،نیاز به توضیح ندارد چرا که از مسئولین تا مردم همه درگیر این ناهنجار اجتماعی هستند.
در شهرستان کهگیلویه ، تعدد این متکدیان و همچنین آثار منفی اجتماعی این پدیده مسئولین این شهرستان را واداشت تا در این خصوص جدیت بیشتری به خرج دهند.
گدایان داخلی و خارجی سامان دهی شوند
در همین راستا علی پوزش فرماندار کهگیلویه در نشست کمیته ساماندهی متکدیان که در فرمانداری دهدشت برگزار شد ،خواستار برگزاری این نشست به صورت ماهانه شد و هدف از تشکیل این نشست را جمع آوری متکدیان در سطح شهر و ساماندهی آنان دانست.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه بی‌تفاوتی مردم و سازمان‌ها نسبت به آسیب‌های اجتماعی سبب شیوع این معضلات خواهد شد افزود:امور اجتماعی از مسائل مهم جامعه است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار کهگیلویه گفت: متکدیان بومی و اتباع خارجی در سطح شهرستان باید با همکاری نهادهای مرتبط شناسایی و ساماندهی شوند.

پوزش با بیان اینکه متکدیان بومی باید شناسایی و در صورت امکان زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار گیرند افزود: نسبت به هر دو گروه متکدیان بومی و غیر بومی نمی‌توان بی‌تفاوت بود.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه متکدیان بومی که از حمایت کمیته امداد یا بهزیستی برخوردار هستند نیز با اهرم‌های بازدارنده از قبیل قطع مستمری و خارج شدن از چرخه حمایت از ادامه فعالیت در سطح شهر منع شوند افزود: اتباع بیگانه نیز با همکاری نیروی انتظامی و با هزینه شهرداری با خارج از شهرستان انتقال داده شوند.

وی تصریح کرد:عده‌ای از افراد به خاطر محرومیت از توان مالی،علمی یا سایر شاخصه‌های زندگی مطلوب به یکسری فعالیت‌هایی روی می‌آورند که می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوگانه سوز چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰

اخر هفته هم براب هوا حوری به یاسوج تشریف می اورند

دوگانه سوز چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

اخر هفته هم برای هوا خوری به یاسوج تشریف می اورند