کد خبر : 21926
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1395 - 14:09

مدیر جدید روابط عمومی سپاه گچساران معرفی شد

مدیر جدید روابط عمومی سپاه گچساران معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد. آوای جنوب؛ به گزارش آوای جنوب به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه گچساران، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گچساران صبح امروز در سالن نماز‌خانه این ناحیه مقاومت با حضور جمعی

سپاهمراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزار شد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه گچساران، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گچساران صبح امروز در سالن نماز‌خانه این ناحیه مقاومت با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سرگرد پاسدار سعادت‌الله عزیزی مدیر سابق روابط عمومی بسیج گچساران تقدیر و ستوان سوم پاسدار سید سجاد هاشمی به عنوان مدیر جدید روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج گچساران معرفی شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران در این مراسم روابط عمومی را پل ارتباطی سازمان با جامعه عنوان کرد و افزود: تأثیرگذاری بر افکار عمومی در دنیای امروز از مهم‌ترین عوامل پیشرفت یک سازمان است که نباید از آن غفلت کرد.

حجت‌الاسلام سید الله‌بخش موسوی بسیج را مجموعه‌ای عظیم و بی‌بدیل دانست و یادآور شد: گستره فعالیت‌های بسیج و تنوع آن نشان از قدرت و عظمت این نهاد بزرگ و مقدس دارد.

وی با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومی بسیج در جامعه گفت: روابط عمومی بسیج باید این گستره عظیم فعالیت‌ها را در حوزه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های امنیتی و نظامی، فرهنگی و سازندگی، محرومیت‌زدایی و تولید علم را به جامعه انعکاس دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیروس جمعه , ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۳:۲۸

ان شاء الله که جناب سرگرد عزیزی زیر سایه الله و توجهات امام عصر همیشه موفق و موید باشند