آوای جنوب

مدیرعامل شرکت ملی نفت رفت / علی کاردر مدیرعامل نفت شد

جوادیبا سناریوی ترسیم شده برای رفتن رکن الدین جوادی از شرکت ملی نفت٬ علی کاردر به مدیریت شرکت ملی نفت انتخاب شد تا جوادی به معاونت وزارت نفت در امور برنامه ریزی منصوب شود.

آوای جنوب؛

چندی پیش بود که برخی از سایت های خبری خبر از برکناری جوادی و به مرخصی رفتن وی دادند و در خبرها آمده بود علی کاردر جایگزین وی در شرکت ملی نفت می شود که این خبر پس از گذشت ۳ هفته امروز محقق شد.

در جلسه امروز هئیت مدیره شرکت ملی نفت اعضای دور جدید هئیت مدیره نیز مشخص شدند. ۷ عضو هئیت مدیره عبارتند از: غلامرضا منوچهری٬ قدیر موحد زاده٬ محسن قمصری٬ محسن پاک نژاد٬ علی کاردر و بیژن نامدار زنگنه.

وزیرنفت اصرار فراوانی برای حضور جوادی در معاونت برنامه ریزی دارد که با مخالفت مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت مواجه شده است.

همچنین گفت می شود سید مجید هدایت زاده به عنوان مدیرعامل نیکو انتخاب شده است.

در حکم وزیر نفت خطاب به جوادی آمده است: «در مرحله انتخاب هیئت مدیره جدید شرکت ملی نفت ایران، با توجه به عدم تمایل جنابعالی به ادامه حضور در سمت مدیریت عامل و عضویت هیئت مدیره این شرکت، لازم می داند که ضمن قدرشناسی و سپاس از جنابعالی که در یکی از سخت ترین دوران های حیات شرکت ملی نفت ایران، مدیریت عامل این شرکت را به عهده گرفتید و منشاء خدماتی با ارزش از جمله به نتیجه و بهره برداری رسانیدن چندین فاز میدان عظیم پارس جنوبی و توسعه میدان های غرب کارون و نیز افزایش تولید و صادرات نفت خام پس از لغو تحریم ها شدید، بدینوسیله به عنوان «معاون وزیر در نظارت بر منابع هیدروکربوری» منصوب می شوید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بسم الله الرحمن الرحیم گفت:

    سلام بخشید نخبه ها و کاردان ها و جوانان این سرزمین خارج از حزب های سیاسی کی نوبتشان می شود که در جایگاهای حساس نفت قرار بگیرن تا به امروز نقل و انتقادات در دست بزرگ سالان بوده

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president