کد خبر : 21840
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1395 - 20:25

تبلور اقتصاد مقاومتی با صرفه جویی ۲۵ میلیارد ریالی در کارگاه مرکزی شرکت نفت گچساران

تبلور اقتصاد مقاومتی با صرفه جویی ۲۵ میلیارد ریالی در کارگاه مرکزی شرکت نفت گچساران

رییس کارگاه مرکزی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران از صرفه جویی اقتصادی حدود ۲۵میلیارد ریالی در این کارگاه در سال ۹۴خبرداد. آوای جنوب؛ به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، امید حبیبیان توانا با اشاره به صرفه جویی اقتصادی در این واحد، گفت: از ابتدای سال ۹۴ کارگاه مرکزی نفت گچساران

رییس کارگاه مرکزی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران از صرفه جویی اقتصادی حدود ۲۵میلیارد ریالی در این کارگاه در سال ۹۴خبرداد.

آوای جنوب؛

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، امید حبیبیان توانا با اشاره به صرفه جویی اقتصادی در این واحد، گفت: از ابتدای سال ۹۴ کارگاه مرکزی نفت گچساران که همواره نقش مهمی در عرصه نوآوری‌های مرتبط با قطعات، مهندسی معکوس و همچنین ساخت تولید قطعات ارجاعی از واحدهای مختلف عملیاتی و بازسازی سیستم های پیچیده این شرکت داشته، موفق به صرفه جویی اقتصادی ۲۵ میلیارد ریالی شده است.

وی با بیان اینکه کارگاه مرکزی این شرکت شامل بخش های جوشکاری و تولید سازه های فلزی، تراشکاری و نجاری است و ساخت پکیج، بسته بندی و ارسال قطعات به بخش ها را برعهده دارد، اظهار کرد: بخش تعمیر شیرآلات و شیرهای ایمنی نیز مشتمل بر دو بخش مجزا، در این کارگاه مشغول به فعالیت است.

توانا با تاکید بر اینکه در بخش تعمیر شیرآلات که یکی از مهم ترین و موفق ترین بخش های این کارگاه است توانسته ایم اقدامات چشمگیری را انجام دهیم، تصریح کرد: این اقدامات در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران باعث بی نیازی از ارسال شیرالات به شهرهای همجوار برای تعمیر شده است.

وی افزود: درخواست‌های ارجاعی از دیگر واحد‌های عملیاتی جهت ساخت و یا تعمیر، تعمیر تنوره آتش جوش آورگلیکول واحد تقویت گاز فشارضعیف یک و تجهیز مینی بوس بحران جهت نصب ادوات مخابراتی، ساخت استرینر(صافی) جهت پمپ ۳۰ هزار بشکه ای واحد بهره برداری بی بی حکیمه یک، همچنین طراحی و ساخت لابیرنت سیل جهت الکترو کمپرسور ۱۰۱ واحد بهره برداری یک و ساخت رلیف ولو را از دیگر اقدامات کارگاه مرکزی نفت گچساران در سال گذشته عنوان کرد.

رییس کارگاه مرکزی نفت گچساران ابراز خرسندی کرد امروز این کارگاه در بی نیازی کشور از واردات و خودکفایی این نوع قطعات نقش به سزایی داشته است._DSC0003

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.