آوای جنوب

درخواست امام جمعه پاتاوه از استاندار : کار خیر دکتر صابری استاندار سابق را تکمیل کنید

در مدت ۳ سالی که شما سکان اجرایی استان را به دست گرفته‌اید انتظار این بود که مصلاهای استان تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند که هنوز چنین نشده است

امام جمعهامام جمعه پاتاوه از استاندار برای تکمیل مصلاهای استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست همکاری بیشتر کرد.

آوای جنوب؛

 حجت‌الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته پاتاوه با تأکید بر اینکه شهرهایی همانند پاتاوه برای برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی نیاز به مصلی دارند، اظهار کرد: از مسؤولان درخواست تکمیل مصلای این شهر را داریم.

وی با قدردانی از خدمات مسؤولان به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به سید موسی خادمی گفت: بنا و یادبود خیری در زمان استاندار سابق در شهرهای مختلف استان گذاشته شد و آن احداث مصلی بود.

خطیب جمعه پاتاوه اظهار داشت: مصلی در شهری مثل پاتاوه که حتی یک سالن جلسات ندارد می‌تواند مورد استفاده در مناسبات مختلف قرار گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: در مدت ۳ سالی که شما سکان اجرایی استان را به دست گرفته‌اید انتظار این بود که مصلاهای استان تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرند که هنوز چنین نشده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه خطاب به استاندار اظهار داشت: مردم از شما توقعات و انتظارات به جایی دارند که امسال سال تکمیل پروژه‌های مصلاهای استان باشد و کار خیر دکتر صابری استاندار سابق را تکمیل کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. علی گفت:

    جناب حاج اقا مفرمایید پل بشار هنوز درست نشده ستونهاش واز ریشه داره از بین میره مردم از بی ابی در مرکز شهر دادشون به فلک رسیده.اونوقت شما تقاضای مع الفارق میکنیید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president