آوای جنوب

واکنش امام جمعه گچساران : برخی‌ها تذکرات امام جمعه را تبلیغاتی می‌کنند/ احکام و مسائل شرعی رعایت شود ،نیازی به جو تبلیغاتی نیست

در این ماه ضروری بوده که دست نیازمندان را بگیریم و به نهادهایی همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و هلال احمر نیز کمک شود

امام جمعهبه گزارش آوای جنوب، حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان مواظب باشیم شیطان ما را فریب ندهد.

آوای جنوب؛

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه رحمت خداوند متعال و سبحان است، افزود: اعمال مومنان در ماه مبارک رمضان مورد قبول خداوند قرار می‌گیرد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان از رحمت و بخشندگی خداوند متعال و سبحان ناامید نشویم و این ماه بهترین فرصت برای توبه است.

حجازی با اشاره به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در جمع قاریان قرآنی برجسته کشور، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که قرآن کریم نجات دهنده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند که در این دنیای پیچیده هر انسانی که به قرآن کریم تمسک کند، نجات می‌یابد.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که اگر به قرآن کریم تمسک کنیم هیچ قدرتی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجازی با اشاره به ۲۳ خرداد سالروز صدور فرمان حضرت امام(ره) برای تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی، گفت: حضرت امام(ره) فرمودند که باید تحول فرهنگی ایجاد شود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، افزود: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کردند که مواظب باشیم زیرا دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی است.

امام جمعه گچساران بر لزوم کمک افراد توانمند به لحاظ مالی به نیازمندان و فقرا در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: در این ماه ضروری بوده که دست نیازمندان را بگیریم و به نهادهایی همچون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و هلال احمر نیز کمک شود.

حجازی با اشاره به خروج آل سعود از لیست سیاه سازمان ملل، تصریح کرد: خروج آل سعود از لیست سیاه سازمان ملل ظلم به مردم مظلوم و کودکان یمن بوده و آن‌هایی که مدعی حقوق بشر بوده از آل سعود حمایت می‌کنند.

وی گفت: گاهی اوقات امام جمعه تذکراتی می‌دهد و برخی‌ها آن را تبلیغاتی می‌کنند و جو تبلیغاتی راه می‌اندازند.

امام جمعه گچساران بر رعایت مسائل شرعی از سوی همه تأکید کرد و افزود: احکام و مسائل شرعی رعایت شود و نیازی به جو تبلیغاتی نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president