کد خبر : 21632
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 - 2:40

ریزش تونل در محور یاسوج ـ بابامیدان کذب محض و شایعه است

ریزش تونل در محور یاسوج ـ بابامیدان کذب محض و شایعه است

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع ریزش تونل قلمدان در محور یاسوج – بابامیدان کذب محض و شایعه است. آوای جنوب؛ از ظهر امروز برخی شایعات در خصوص ریزش تونل قلمدان در محور یاسوج – بابامیدان به گوش رسید که این خبر به تدریج در میان مردم و گوش و به

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع ریزش تونل قلمدان در محور یاسوج – بابامیدان کذب محض و شایعه است.

آوای جنوب؛

از ظهر امروز برخی شایعات در خصوص ریزش تونل قلمدان در محور یاسوج – بابامیدان به گوش رسید که این خبر به تدریج در میان مردم و گوش و به گوش به عنوان یک حادثه مهم رد و بدل شد.

در همین خصوص تماس تلفنی با حسن فدایی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار کردیم و این موضوع و صحت و سقم آن را از این مسؤول جویا شدیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان این موضوع را از اصل یک شایعه برشمرد و گفت: خودم به دلیل مشغله کاری در تهران هستم، اما تعدادی از کارشناسان را برای اطمینان به منطقه فرستادم.

وی اضافه کرد: کارشناسان راه و ترابری شایعه و کذب بودن این موضوع را تأیید کردند و گزارش دادند که در بازدید از این تونل حتی یک عدد سنگ هم ریزش نکرده است.

این مسؤول عنوان کرد: مردم باید موضوعاتی این چنینی را از مسؤولان و دست اندرکاران جویا شوند و به شایعات توجهی نداشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.