کد خبر : 21625
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1395 - 13:07

اجرای طرح بخشودگی جرایم رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای طرح بخشودگی جرایم رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح بخشودگی جرایم رانندگی سال ۹۴ خبر داد و گفت: مردم تا پایان آذرماه سال جاری فرصت دارند از این طرح استفاده کنند. اسماعیل خوشوقت پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استفاده از رویکرد و اقدامات فرهنگی را عامل مهمی در جلوگیری

خبرفوریرئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح بخشودگی جرایم رانندگی سال ۹۴ خبر داد و گفت: مردم تا پایان آذرماه سال جاری فرصت دارند از این طرح استفاده کنند.

اسماعیل خوشوقت پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه استفاده از رویکرد و اقدامات فرهنگی را عامل مهمی در جلوگیری از تصادفات دانست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات در یک دهه گذشته خبر داد و گفت: با اقداماتی فرهنگی که از سال ۸۴ تاکنون انجام گرفته تصادفات به طور چشمگیری کاهش یافته است.

وی ادامه داد: میزان تصادفات از ۲۸ هزار نفر به ۱۵ هزار نفر در کشور رسیده است (یعنی چیزی حدود ۱۳ هزار نفر کاهش تلفات داشته‌ایم).

این مسؤول کارهای فرهنگی و تعامل همیاران پلیس، پلیس یاوران نوجوان، رسانه‌ها و صدا و سیما با راهنمایی و رانندگی را از عوامل مؤثر در کاهش تصادفات عنوان کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم تا به نقطه ایده‌آل در کنترل و جلوگیری از تصادفات و تلفات برسیم.

خوشوقت در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح بخشودگی جرایم رانندگی در استان اشاره کرد و گفت: این طرح یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط راهنمایی و رانندگی است.

این مسؤول اذعان کرد: جرایمی که تا پایان سال ۹۴ برای خودروها ثبت شده و دو برابر شده‌اند شامل این طرح خواهند شد و بخشوده می‌شوند ضمن اینکه مردم تا پایان آذرماه سال جاری فرصت دارند به مراکز مخصوص مراجعه کرده و جرایم خود را (جرایم تا پایان سال ۹۴) پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود ۱۷۱ نوع جریمه خودرویی داریم، گفت: البته پلیس بیشتر به تخلفات خطرساز و ترافیکی مانند سرعت بالا، سبقت، کمربند و رعایت نکردن مکان پارک را مد نظر قرار داده و به آنها توجه بیشتری دارد.

وی نامناسب بودن زیرساخت‌های شهری را یکی از مشکلات عمده استان دانست و گفت: مواردی مانند نصب چراغ راهنمایی و رانندگی، نصب دوربین و هوشمندسازی جهت شناسایی تخلفات و اصلاح نقاط حادثه‌خیز را از موارد بسیار ضروری و مورد نیاز در استان عنوان کرد.

خوشوقت در پایان از راه‌اندازی دوربین در معابر شهری استان به منظور جلوگیری بیشتر از تخلفات در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: فعلا در مرکز استان اقدام به این کار خواهیم کرد و بعد در دیگر شهرستان‌ها نیز این کار را انجام خواهیم داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.