کد خبر : 21605
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1395 - 3:00

داستان محیط بان و شکارچی همچنان ادامه دارد/محیط‌بان زخمی کهگیلویه و بویراحمد در اتاق عمل / ضارب شناسایی شد

داستان محیط بان و شکارچی همچنان ادامه دارد/محیط‌بان زخمی کهگیلویه و بویراحمد در اتاق عمل / ضارب شناسایی شد

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: محیط‌بان زخمی کهگیلویه و بویراحمد برای عمل جراحی در اتاق عمل به سر می‌برد. آوای جنوب؛ سید اسدالله هاشمی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: عصر روز یکشنبه یکی از محیط‌بانان استان کهگیلویه و بویراحمد در چشمه بی‌ابرشیم منطقه گنجه‌ای کهنه یاسوج از سوی

محیط بانمدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: محیط‌بان زخمی کهگیلویه و بویراحمد برای عمل جراحی در اتاق عمل به سر می‌برد.

آوای جنوب؛

سید اسدالله هاشمی شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج اظهار کرد: عصر روز یکشنبه یکی از محیط‌بانان استان کهگیلویه و بویراحمد در چشمه بی‌ابرشیم منطقه گنجه‌ای کهنه یاسوج از سوی شکارچیان مورد اصابت گلوله ساچمه‌زنی قرار می‌گیرد.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محیط‌بانان ما در ارتفاعات یک هزار و ۸۰۰ متری مشغول گشت‌زنی بوده‌اند که توسط شکارچیان مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند.

وی با بیان این که در روز جهانی محیط زیست این اقدام توسط شکارچیان در نوع خود کم‌نظیر است، افزود: محیط‌بانان ما در هر صورت مأموریت حفاظتی خود را انجام می‌دهند و مطابق قانون در مقابل هیچ فرد زیاده‌خواهی کوتاه نخواهند آمد.

هاشمی گفت: اکنون که با شما صحبت می‌کنم محیط‌بان برای عمل جراحی به اتاق عمل فرستاده می‌شود و تا روشن شدن وضعیت ما و همکارانمان در بیمارستان نظارت کاملی در این زمینه خواهیم داشت.

مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از دادستان استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین نیروی انتظامی تصریح کرد: خوشبختانه ضارب محیط‌بان دنا که شکارچی سابقه‌داری است شناسایی شده و تحت تعقیب قرار دارد.

این مسؤول گفت: این موضوع نشان داد که باید همه در استان برای رویارویی با متخلفینی که قصد نابودی میراث زیست محیطی را دارند آماده باشیم که در این میان نقش مردم بسیار تعیین کننده است.

هاشمی افزود: محیط‌بانان در استان کهگیلویه و بویراحمد سخت‌ترین کار را بر عهده دارند چرا که با این تعداد کم باید از مناطق وسیعی حفاظت کنند و با وجود افراد متخلف و سودجو کار آن‌ها بسیار سنگین و دشوار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.