آوای جنوب

گچسارانی ها امروز در خانه نمانند / امروز روز سرنوشت است

انتظار می رود امروز گچسارانی ها و روستاهای اطرف در خانه نمانده و با حضوری چند هزار نفره در ورزشگاه نفت گچساران زمینه حمایت از فرزندان شایسته شهرشان و پیروزی تیم شهرشان را فراهم کنند

فوتبالسه شنبه می تواند روز تاریخی برای مردم گچساران و فوتبال دوستان استان باشد.

آوای جنوب؛

ساعت ۱۷ امروز در جریان بازی پلی آف لیگ دو، نفت گچساران میزبان پارس جم است. پسران نفتی گچساران برای صعود نیاز به یک برد مقتدرانه دارند.

دیدار تیم های نفت و گازگچساران و پارس جنوبی جم که قرار است روز سه شنبه یازدهم خرداد در شهر دوگنبدان برگزار شود، روز سونوشت سازی برای فوتبال این شهرستان است.
این دیدار از مرحله برگشت پلی اف لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار می شود، و برنده آن به دسته اول فوتبال کشور راه پیدا خواهد کرد.
عبدالله ویسی مربی سپاهان اصفهان، نعیم سعداوی مربی تیم فولاد خوزستان، کریم بوستانی مربی دروازه بانان تیم استقلال تهران و داریوش یزدی مربی سابق لیگ نفت مسجد سلیمان به عنوان تماشاگران ویژه این دیدار هستند.
بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران در صورت درخشش در این دیدار افزون بر راهی کردن تیم خود به لیگ دسته اول فوتبال کشور، امکان راهیابی به تیم های بزرگ لیگ برترفوتبال کشور را دارند.
هر چند تیم پارس جنوبی جم با پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت این مسابقات شانس بیشتری برای صعود دارد اما تیم نفت و گاز گچساران نیز با تماشاگران خونگرم خود امید زیادی برای پیروزی در این بازی حساس دارد.
این روزها بازار دعوت مسئولان و شخصیت های ورزشی برای حضور در ورزشگاه از سوی فوتبال دوستان گرم است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران ، فرماندار ، شهردار و رشید مظاهری دروازه بان گچسارانی تیم ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال کشور از جمله کسانی است که مردم را به حضور در ورزشگاه دعوت کرده اند.
این بازی ساعت ۱۷ روز سه شنبه یازدهم خرداد در ورزشگاه شهدای نفت شهر گچساران برگزار می شود.
علاقه مندان به فوتبال در گچساران و اطراف نزدیک اگر صعود و کسب سهمیه را می خواهند باید ورزشگاه نفت گچساران را لبریز کرده و ۹۰ دقیقه فقط و فقط تیم خود را تشویق کنند.
نفت گچساران و مدیریت ورزشی آن و البته با سابقه دیرینه فرهنگی زیاد لیاقت داشتن یک تیم فوتبال را در لیگ یک دارد.

انتظار می رود امروز گچسارانی ها و روستاهای اطرف در خانه نمانده و با حضوری چند هزار نفره در ورزشگاه نفت گچساران زمینه حمایت از فرزندان شایسته شهرشان و پیروزی تیم شهرشان را فراهم کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. عوضپور گفت:

    درود برشما جناب آقای کاظمپور

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president