آوای جنوب

رایزنی های شب گذشته تاجگردون / تاجگردون از فراکسیون عبور کرد

تاجگردونتلاش اصلاح طلبان برای بازسازی/«امید» مطهری را کنار می گذارد؟

آوای جنوب؛

فراکسیون امید مجلس در راستای بازسازی خود برای انتخابات هیات رئیسه دائم امروز میان تاجگردون و مطهری یک نفر را برای نامزدی نائب رئیس دائم مجلس بر می گزیند.
فراکسیون امید پس از شکست در انتخابات هیات رئیسه موقت مجلس شورای اسلامی به دنبال بازسازی خود برای انتخابات هیات رئیسه دائم است. در همین راستا امروز جلسه مجمع عمومی برگزار شده است تا با رای گیری مجدد داخلی تغییراتی را در فهرست نامزدهای این فراکسیون اعمال نمایند

مهم ترین رقابت میان علی مطهری و غلامرضا تاجگردون دو عضو فراکسیون امید در جریان است تا یکی از این دو گزینه از سوی فراکسیون علاوه بر پزشکیان به عنوان نامزدی نائب رئیسی به صحن علنی مجلس معرفی شود.

علی مطهری در انتخابات هیات رئیسه موقت نتوانست رای لازم را برای نائب رئیسی مجلس بدست آورد.

غلامرضا تاجگردون به رایزنی های فراکسیونی اکتفا نکرده و از شب گذشته رایزنی های خود با مجامع استانی را هم بدین منظور آغاز کرده است.

تاجگردون منتخب مردم گچساران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در دوره نهم بود.

اما مافی نماینده مردم تهران دقایقی پیش گفت ؛پزشکیان و مطهری نامزدهای نواب رئیس فراکسیون امید

نماینده برگزیده مردم تهران در مجلس با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون امید از رای‌گیری برای انتخاب نامزدهای فراکسیون برای شرکت در انتخابات هیات‌رئیسه دائم مجلس دهم خبر داد.

پروانه مافی ، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز فراکسیون امید از رای‌گیری برای انتخاب نامزدهای فراکسیون برای شرکت در انتخابات هیات‌رئیسه دائم مجلس دهم خبر داد و افزود: در این جلسه، برای انتخاب نامزدهای فراکسیون برای نواب‌رئیس و اعضای هیات‌رئیسه رای‌گیری انجام شد و نامزدهای فراکسیون برگزیده شدند.

نامزدهای نواب رییس

او گفت: بنابر رای‌گیری انجام شده همچون رای‌گیری قبلی، مسعود پزشکیان و علی مطهری به‌عنوان دو نامزد فراکسیون امید برای نواب رئیس انتخاب شدند.

نامزدهای دبیری هیات رییسه

نماینده مردم تهران در مجلس دهم خاطرنشان کرد: همچنین برای دبیر، به‌غیر از آقای عبدالکریم حسین‌زاده که موفق به اخذ رای در رای‌گیری هیات‌رئیسه موقت نیز شده‌ بود، سهیلا جلودارزاده، علیرضا رحیمی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، علی سبحانی‌فر و همچنین محمدعلی وکیلی برگزیده شدند.

نامزدهای ناظران هیات رییسه

مافی ادامه داد: برای نامزدهای ناظران هیات‌رئیسه نیز علاوه بر بنده، مهدی شیخ و محمدقسیم عثمانی بیشترین رای را به‌دست آوردند.

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم در پایان اعلام کرد: محمدرضا عارف هم از حضور در انتخابات برای انتخاب رئیس دائمی مجلس انصراف دادند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president