کد خبر : 21301
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1395 - 21:07

معاون استاندار: کم کاری برخی دستگاه ها در امر پشتیبانی کنگره شهدا قابل توجیه نیست

معاون استاندار: کم کاری برخی دستگاه ها در امر پشتیبانی کنگره شهدا قابل توجیه نیست

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد کم کاری و سهل انگاری برخی دسگاه های اجرایی و خدماتی در این استان را در امر پشتیبانی و هماهنگی برای برگزاری مطلوب کنگره شهدا پذیرفتنی و قابل توجیه ندانست. آوای جنوب؛ به گزارش ایرنا، مجید محنایی روز یکشنبه در دومین نشست کمیته پشتیبانی کنگره شهدای

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد کم کاری و سهل انگاری برخی دسگاه های اجرایی و خدماتی در این استان را در امر پشتیبانی و هماهنگی برای برگزاری مطلوب کنگره شهدا پذیرفتنی و قابل توجیه ندانست.

آوای جنوب؛

به گزارش ایرنا، مجید محنایی روز یکشنبه در دومین نشست کمیته پشتیبانی کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد افزود: فعالیت کمیته های ۲۰ گانه در برگزاری مطلوب این رویداد مهم اجتماعی و فرهنگی در استان باید به صورت یک فرایند به هم پیوسته باشد.
وی تصریح کرد: بدون شک هرگونه سهل انگاری و کم کاری در این فرایند و از سوی هر عضوی از کمیته ها موجب اخلال در ساختار کلی و برگزاری هرچه مطلوب تر این کنگره خواهد شد.
محنایی هر یک از دستگاه های مربوطه و عضو کمیته پشتییبانی این کنگره را نیز موظف به تدوین برنامه های منظم و مشخص برای انجام اقدام های عملی کرد.
وی افزود: البته وظایف و مسئولیت ها نیز باید بر اساس یک برنامه راهبردی و متناسب با ظرفیت و توان هر دستگاه از سوی دبیرخانه کنگره شهدای استان نیز ابلاغ شود.
رئیس کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: زمان چندانی برای برنامه ریزی عملیاتی جهت برگزاری این کنگره عظیم در استان وجود ندارد.
سرهنگ محمد نصیرزاده با بیان اینکه مدت برگزاری کنگره شهدای استان در آبان امسال نیز چهار روز تعیین شده، افزود:در روز نخست آن بیش از هشت هزار نفر شرکت کننده پیش بینی شده است.
وی افزود: حدود یک هزار و ۲۰۰نفر از این تعداد نیز میهمانان و مقامات کشوری هستند که باید تمهیدات و تدابیر لازم برای استقبال و اسکان آبرومندانه از آنان نیز اندیشیده شود.
وی به دیدار قبل از برگزاری این کنگره با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقدمات لازم در این راستا انجام شده و تعداد افراد اعزامی و زمان این دیدار نیز به زودی اعلام خواهد شد.
کهگیلویه وبویراحمد یک هزار و۸۴۳شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
۳۰۱۶/۶۱۶۲

انتهای پیام /*

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.