آوای جنوب

رئیس دانشگاه آزاد گچساران :دوست دارم هنگامی که از گچساران می روم به عنوان یک نیروی ارزشی بروم

اگر لیاقت این را نداشته‌ام که در جبهه‌ها باشم و عنوان با افتخار رزمندگی را داشته باشیم اما امروز به خود افتخار می‌کنیم که برای بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی قدمی هر چند کوچک برمی‌دارم

photo_2016-10-26_22-40-15رئیس دانشگاه آزاد گچساران گفت: ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد گچساران است.
آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب از گچساران عصر امروز چهارمین نشست تشکیلاتی مسؤولان بسیج دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام حسینی صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح، مهدوی‌مطلق مسؤول بسیج دانشجویی استان، فرماندار و فرمانده سپاه گچساران به میزبانی شهرستان گچساران برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران در این نشست اظهار کرد: برای دومین بار است که در دومین دور مسؤولیت دانشگاه آزاد گچساران افتخار میزبانی دانشجویان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد را داریم.

اسدالله ملک‌زاده افزود: دانشگاه آزاد گچساران افتخار می‌کند که هر ساله میزبان خوبی برای دانشجویان بسیجی باشد.

ملک‌زاده تصریح کرد: دانشگاه آزاد گچساران با داشتن ۲ هزار دانشجو در مقاطع ارشد و دکترا و با بیش از ۵۰ رشته تحصیلی افتخار این را دارد که سیاست‌های خود را بر اساس معیارها و منویات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی کند.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر سیاست ما در دانشگاه آزاد گچساران تغییر از آموزش عمومی به پژوهش محوری بوده و بر این اساس بعد از ۲۰ سال موفق شده‌ایم این کار را در دانشگاه آزاد گچساران انجام دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خاطرنشان کرد: تغییر از آموزش عمومی به پژوهش محوری در راستای سیاست‌های نظام است که ما سعی کرده‌ایم در این راستا حرکت کنیم.

وی ادامه داد: اگر لیاقت این را نداشته‌ام که در جبهه‌ها باشم و عنوان با افتخار رزمندگی را داشته باشیم اما امروز به خود افتخار می‌کنیم که برای بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی قدمی هر چند کوچک برمی‌دارم.

رئیس دانشگاه آزاد گچساران عنوان کرد: در سال ۷۸ با معدل ۲۰ دکترا بورسیه کشور هلند شدم اما به خاطر خدمت به وطنم نرفتم و اگر شماها به من افتخار دهید من را به عنوان یک بسیجی بپذیرید.

ملک‌زاده تأکید کرد: از مسؤولان بسیج دانشجویی استان درخواست داریم که همواره افتخار میزبانی نشست بسیجیان استان را به دانشگاه آزاد گچساران بدهید.photo_2016-10-26_22-40-09 photo_2016-10-26_22-52-09

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president