آوای جنوب

گچساران آماده صعود تیم فوتبال نفت و گاز به لیگ ۱ فوتبال کشور

فوتبالمدتی است که تب و تاب انتخابات فرو کشیده ،مردم قهرمان گچساران فارغ از هرگونه خط وباند و رنگ این روزها بی صبرانه منتظر حماسه ای دیگر و این بار توسط دلیرمردان عرضه ورزش هستند،در آستانه بازی فینال گونه نفت و گاز گچساران و پارس جنوبی جم در لیگ دسته دوم، همه مردم، مسئولان و پیشکسوتان برای روحیه دادن به تیم نفت گچساران و صعود به لیگ ۱ باید وارد میدان شوند.

آوای جنوب/ یادداشتی از دکتر کیانوش مرتضوی

از مدت ها قبل بسیاری از هواداران تیم نفت گچساران با تشکیل کمپین حمایت از این تیم در فضای مجازی با تهیه و ارسال تصاویری از بازیکنان تیم و هواداران قصد دارند تا ضمن روحیه بخشیدن به بازیکنان، فضای حضور حماسی هواداران و مردم خونگرم و باصفای گچساران و سایر شهرهای استان را در استادیوم شهدای نفت گچساران ایجاد کنند که خوشبختانه این امر با استقبال پرشور همشهری ها و هم استانی ها مواجه شده است.

شادی گچسارانیها پس از نائب قهرمانی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر کشور در روز چهارشنبه ۹۵/۳/۵ قرار است تا روز سه شنبه ۹۵/۳/۱۱با برد تیم فوتبال صنعت نفت دیگر تیم گچسارانی در مقابل حریف بوشهری کامل شود.

در شهر نیز آحاد مردم شامل هواداران، پیشکسوتان ورزش و مسئولان شهری دست به کار شده اند و با حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت ضمن گفتگوی صمیمانه سعی در تشویق و روحیه بخشی به آنان را دارند.

با نگاه اجمالی به بازی های خانگی تیم صنعت نفت گچساران میتوان خوشبین بود که اگر بچه ها همان بازیهای همیشگی خود را در خانه انجام دهند، شانس برد نفت بر روی کاغذ بیشتر است چرا که نفت در اکثر بازی های خانگی توانسته حریفیان را با گل های زیادی شکست دهد که این نشان از برتری تیم صنعت نفت به عنوان یک تیم مجرب، باسابقه و دارای ساختار و تشکیلات کم نظیر در میان باشگاههای دسته دوم کشور را دارد، تیم صنعت نفت گچساران در بازیهای خانگی در این مرحله از مسابقات هیچ شکستی را تجربه نکرد و این امیدواری حاصل شده که ضمن جبران نتیجه رفت در جم بتواند با گلهای زده بیشتر شور و نشاط را در بین همشهریان خصوصا جوانان دیارمان احیاء کند.

به طور قطع یقین حالا تیم آنالیزور نفت به خوبی نقاط قوت و ضعف حریف را شناسایی کرده واین به نفع تیم صنعت نفت است که با فشار و حملات بی امان در همان نیمه نخست نتیجه لازم را بگیرد و کار را تمام کند،که این امر دور از ذهن و دسترس نیست،لذابا فراموش کردن نتیجه بازی رفت و با انجام یک ریکاوری خوب از سوی کادر فنی و انجام تمرینات مستمر و بانشاط بازیکنان ،میتوان شاهد یک بازی خوب، آگاهانه و به دور از شتاب و عجله و هدفداراز تیم صنعت نفت باشیم، بازی ۹۰ دقیقه است و کادر فنی به همراه بازیکنانشان بایدبرای تمامی دقایق آن برنامه ریزی نمایند.

بی شک هوارادان تیم فوتبال صنعت نفت گچساران که در روزهای اخیر همیشه یار دوازدهم تیمشان بودند و در سرما و گرما و حتی حین انجام تمرینات آنها را تنها نگذاشتند، آمادگی خود را برای حضور حداکثری در استادیوم شهدای نفت برای به راه انداختن جهنمی زرد برای تیم حریف اعلام کرده اند و این یعنی امید وانگیزه مضاعف به بازیکنان و کادر فنی برای گرفتن و کسب نتیجه مورد نظر.
در روزهایی که نقش مدیران شهرستانی و استانی در جهت کمک به تیم نفت و گاز بسیار دلسرد کننده بوده و اصلا به چشم نیامد و کمترین حمایت روحی روانی از تیم محبوب گچسارانیها ننمودند،این تماشاگران و جوانان فهیم دیارمان ،خصوصا کانون هواداران نفت و گاز بودند که تا الان یه تنه جای خالی همه مدیران را پر کرده و سنگ تمام گذاشتند و نقش حمایتی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دادند.

امید می رود تا با پیروزی و صعود تیم نفت، شادی و شعف به میان مردم ورزش دوست گچسارانی باز گردد، تیم نفت یک بار سزاوارانه طعم شیرین صعود به رقابتهای لیگ ۱را کشیده، به طور قطع تکرار این موفقیت برای نفتی ها دور از دسترس نخواهد بود.

در آخر از همه همشهریان عزیز انتظار میرود که اولا با حضور چشمگیر خود ورزشگاه شهدای نفت را در روز سه شنبه مملو از تماشاگر نموده و در ثانی با پرهیز از هر گونه کار حاشیه‌ای ،و درگیریهای بی مورد،اجازه دهیم که با تشویق های بی امان خود نتیجه مورد نیاز حاصل گردد.ضمن اینکه در حال حاضر که یک کادر فنی خوب و مسولان شایسته ای همراه تیم شهرمان میباشد،و هدایت تیم را بر عهده گرفته اند انتظاری جز انجام یک بازی جوانمردانه و با نشاط از سوی بازیکنان نفت نداریم، امیدواریم میزبانی شایسته برای این دیدار باشیم.

به طور قطع هزاران نفر هوادار تیم صنعت نفت چشم به این بازی دوخته اند چرا که تا راهیابی تیم نفت به لیگ ۱تنها ارائه یک بازی خوب در طول مدت ۹۰ دقیقه فاصله است

لذا همت و تلاش بازیکنان و پیروزی در این میدان قطعا میتواند سبب ایجاد شور نشاط اجتماعی در سطح شهر و حتی استان شود.
منتظر حضور سبز و تشویق همه جانبه همشهریان عزیز هستیم.

?ارادتمند_کیانوش مرتضوی آبدهگاه?

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president