کد خبر : 21125
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 16:27

نجات زن ۶۵ ساله در ارتفاعات کوه خائیز کهگیلویه

نجات زن ۶۵ ساله در ارتفاعات کوه خائیز کهگیلویه

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه گفت: نیروهای اورژانس این شهرستان زن ۶۵ ساله که از ارتفاعات کوه خاییز سقوط کرده بود را نجات دادند. آوای جنوب؛ علمدار درکیا روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در تماس افراد محلی با مرکز پیام ۱۱۵ دهدشت، سقوط فردی که جهت چیدن بادام به کوه خاییز در

خبررئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه گفت: نیروهای اورژانس این شهرستان زن ۶۵ ساله که از ارتفاعات کوه خاییز سقوط کرده بود را نجات دادند.

آوای جنوب؛

علمدار درکیا روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در تماس افراد محلی با مرکز پیام ۱۱۵ دهدشت، سقوط فردی که جهت چیدن بادام به کوه خاییز در اطراف شهر دهدشت رفته بود، گزارش شد و بلافاصله اکیپ امدادی از پایگاه جاده ای اورژانس فیلگاه به محل حادثه اعزام شد .
وی اظهار کرد: به دلیل سخت گذر بودن منطقه امکان تردد خودروی آمبولانس وجود نداشت و تکنسینهای اعزامی اورژانس با حمل برانکارد ودیگر وسایل امدادی پیاده به طرف محل حادثه اعزام شدند .
درکیا تصریح کرد: نیروهای امدادی اورژانس، زن ۶۵ ساله را که بر اثر سقوط از ارتفاع دچار شکستگی از ناحیه دست و صدمه دیدگی از ناحیه کمر و لگن شده بود را پس از پانسمان زخمها و فیکس نمودن شکستگی ها، با برانکارد به سوی محل استقرار آمبولانس در پایین کوه منتقل کرده وجهت تکمیل درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت انتقال دادند .
وی بیان کرد: با توجه به سخت گذر بودن برخی مناطق و کوهستانی بودن منطقه تامین بالگرد برای امداد رسانی سریعتر و بهتر ضروری است.
کوه خاییز با ۳۳ هزار هکتار در حوزه استحفاظی شهرستان های گچساران، کهگیلویه و بهبهان از سال ۷۷ از سوی شورای عالی محیط زیست به عنوان منطقه حفاظت شده اعلام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.