کد خبر : 21095
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 2:57

آنچه در دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمدبا دانشجویان علمی کاربردی گچساران ۲ گذشت + تصاویر

آنچه در دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمدبا دانشجویان علمی کاربردی گچساران ۲ گذشت + تصاویر

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس دانشگاه علمی کاربردی گچساران۲ آوای جنوب / علی مراد کاظم پور دکتر مرتضوی : خانواده های شهدا و جانبازان نماد ایثارگری هستند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ علمی

DSC_0319دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس دانشگاه علمی کاربردی گچساران۲

DSC_0301آوای جنوب / علی مراد کاظم پور

دکتر مرتضوی : خانواده های شهدا و جانبازان نماد ایثارگری هستند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با دانشجویان فرزند شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ علمی کاربردی گچساران ۲ دیدار کرد.

به گزارش آوای جنوب، در ابتدای این دیدار صمیمانه، دکتر فخرالدین مرتضوی رئیس دانشگاه علمی کاربردی گچساران۲ ضمن خیر مقدم به مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همراهان وی اظهار کرد: ایثارگران و خانواده‎های آنان جزو افتخارات ایران اسلامی هستند و همه ما باید قدردان رشادت‌ها و جانفشانی این عزیزان باشیم.

مرتضوی با بیان اینکه موسس این داشگاه جناب آقای دکتر علیبازی خود از جانبازان و ایثارگران استان می باشند، افزود: علاوه بر این افتخار، دانشگاه علمی کاربردی گچساران۲ به خود می‌بالد که میزبان دانشجویان شاهد و ایثارگر در حال تحصیل است.

رئیس دانشگاه دانشگاه علمی کاربردی گچساران ۲ دانشجویان شاهد و ایثارگر را یادگارهای شهدا و ایثارگران دانست و اظهار داشت: ایران اسلامی همواره مدیون دلاوری و رشادت این عزیزان است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین خدمت را به یادگاران شهدای گرانقدر و ایثارگران بزرگوار تقدیم نماییم.
دکتر مرتضوی در ادامه سخنان با بیان اینکه ۴۳ نفر از دانشجویان این دانشگاه از خانواده های شاهد و ایثارگر می باشد، بر اجرای برنامه های فرهنگی و تفریحی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه تاکید نمود.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی گچساران بهره گیری از اساتید مشاور جهت تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثار گر را کار تیمی موثری در این زمینه دانست و افزود: امید است با تلاش ها و همکاری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در سنگر علم، شاهد رشد و ارتقاء سطح علمی عزیزان شاهد و ایثارگر باشیم.
فخرالدین مرتضوی با ذکر این نکته که دانشجویان شاهد و ایثارگر بالاترین افتخار و سرمایه این دانشگاه محسوب می شوند گفت : دانشگاه علمی کاربردی گچساران ۲ افتخار این را دارد که ساختمان و مجتمع این مرکز را بنام شهید والامقام “آقایی وندا ” نامگذاری کرده است.

DSC_0303

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد : خانواده‌های ایثارگران بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند

در ادامه نیز مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از توجه ویژه دکتر مرتضوی رئیس دانشگاه به کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر عنوان کرد:خدمت به خانواده‌های شهدا اقدامی فرهنگی و ارزشمند است چرا که این خانواده‌ها بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.
مصطفی مهدی با اشاره به اینکه اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری شهدا در حفظ خاک میهن اسلامی وصف‌ ناپذیر است، افزود: تکریم شهدا و ایثارگران باید سرلوحه نسل امروز در همه عرصه‌های زندگی باشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی گچساران ۲، خدمات مناسبی را به مردم و خصوصاً خانواده های شاهد و ایثارگر ارائه می کند که قابل تقدیر است و امیدواریم که در آینده نیز به همین روال تداوم یابد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به نقش بنیاد شهید و ستاد شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: حل مشکلات فرزندان شاهد و ایثارگر وظیفه همگانی است و تلاش ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که نیازهای دانشجویان شاهد و ایثارگر را به بهترین شکل برطرف کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تابلوهای پزشکی فرزندان شاهد در خیابان های کشور ما خودنمایی می کند اظهار کرد: امروز اهداف جمهوری اسلامی و امام راحل در راستای به ثمر نشستن خدمات رسانی به فرزندان شاهد و ایثارگر به ثمر رسیده است.
مهدی با تشکر از اقدامات انجام یافته بر حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه و بخصوص در دانشگاه‌ها تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از آموزه‌های دینی است و شهدا و ایثارگران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ۸ سال دفاع مقدس در کنار کسب علم و دانش با فرهنگ غنی اسلامی در مساجد آشنا شده و در دفاع از میهن اسلامی و رسیدن به آرمان‌های متعالی حضرت امام خمینی (ره) قدم برداشتند.
مصطفی مهدی با بیان اینکه ۲۷۷۳ دانشجو تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران در تمام استان را در حال حاضر زیر نظر این سازمان می باشد اظهار داشت : امروزه فرزندان شاهد و ایثارگر در همه عرصه‌های نظام حضوری فعال داشته و تابع محض ولایت هستند.
وی به برخی از فعالیت های بنیاد شهید در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی و تقویتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و همچنین برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از جمله برنامه‌های مصوب این جلسه برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها به شمار می رود.

در ادامه این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاونین وی به همراه ریاست دانشگاه و جمعی از اساتید به منزل شهید والامقام آقایی وندا رفته و با خانواده ایشان دیدار کردند.DSC_0301 DSC_0303 DSC_0304 DSC_0309 DSC_0324 DSC_0321 DSC_0319 DSC_0338 DSC_0348 DSC_0352
۲۱۰۹۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.