کد خبر : 20938
تاریخ انتشار : جمعه 31 اردیبهشت 1395 - 16:40

بی‌مهری شهرداری یاسوج به ورزش / اسکیت در یاسوج بی‌خانمان شد

بی‌مهری شهرداری یاسوج به ورزش / اسکیت در یاسوج بی‌خانمان شد

رئیس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از فوتبال اکنون نوبت به اسکیت رسید که توسط شهرداری یاسوج بی‌خانمان شده و از گردونه فعالیت خارج شود. آوای جنوب؛ احسان بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از رویکردی که شهرداری یاسوج نسبت به ورزش دارد به شدت انتقاد کرد. رئیس هیأت اسکیت

رئیس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از فوتبال اکنون نوبت به اسکیت رسید که توسط شهرداری یاسوج بی‌خانمان شده و از گردونه فعالیت خارج شود.

آوای جنوب؛

احسان بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از رویکردی که شهرداری یاسوج نسبت به ورزش دارد به شدت انتقاد کرد.

رئیس هیأت اسکیت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همه شهرها یکی از وظایف شهرداری‌ها حمایت و کمک به حوزه فرهنگی و ورزشی است اما در استان ما ورزش باید از سبد حمایتی همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها خارج شود.

وی یکی از دلایل مهم آمار معضلات و جرم‌ها را تنگ کردن فضای فرهنگی و ورزشی توسط مسؤولان ذکر کرد و گفت: وقتی ورزش را با دست خودمان حذف می‌کنیم نباید انتظار داشته باشیم همه جا گلستان و پر از گل و بلبل شود.

بهرامی افزود: تیمی به نام شهرداری یاسوج وجود داشت که مردم و جوانان شهر یاسوج به عشق آن زندگی می‌کردند و فرزند بالغی در ورزش شده بود اما با ندانم کاری آن را از چرخه حذف کردند.

این مسؤول هیأت‌های ورزشی با بیان این که نمی‌دانم در استانی که هیچ گونه اسپانسر ورزشی اعم از واحد تولیدی و کارخانه وجود ندارد چه کسی باید ورزش را حمایت کند، اظهار کرد: روز به روز این وضعیت بد در استان ما گسترش پیدا می‌کند و همین اندک موفقیت‌ها نیز در حال برچیده شدن است.

وی از موفقیت‌های اسکیت استان در جهان سخن به میان آورد و گفت: آقایانی که می‌خواهند جوانان و نوجوانان یاسوجی را از اسکیت محروم کنند نمی‌دانند که اکنون چهار ملی‌پوش اسکیت کشور از این استان هستند.

بهرامی بیان کرد: یک زمین اسکیت در کنار رود بشار وجود دارد که هر سال‌ آن را برای فعالیت تعداد ۳۰۰ جوان و نوجوان علاقه‌مند به مدت ۵ ماه در اختیار هیأت اسکیت قرار می‌دادند که امسال مقرر شده این زمین از سوی شهرداری به اسکیت اختصاص داده نشود.

وی با بیان این که از سوی معاون استاندار هم نامه‌ای برای همکاری به شهرداری داده‌ایم، اظهار کرد: توجهی به این مکاتبات نشد و باید بعد از فوتبال شاهد فروپاشی یکی دیگر از رشته‌های ورزشی افتخارآفرین در شهر یاسوج باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.