آوای جنوب

حسنوند منتخب اندیمشک : رییس مجلس باید یک چهره بین‌المللی باشد/ اکثریت نمایندگان بر ریاست لاریجانی اجماع دارند

حسن وندنماینده مردم اندیمشک در مجلس دهم گفت: با توجه به تجربه بالای علی لاریجانی، جمع گسترده‌ای از نمایندگان مجلس از ریاست وی بر مجلس دهم، متناسب با نیاز کشور و بدون توجه به حزب‌گرایی و با بررسی طرح و برنامه دیگر کاندیدای این پست، دفاع خواهند کرد.

آوای جنوب؛

فریدون حسنوند امروز در همایش بزرگ جوانان به مناسبت اعیاد شعبانیه در تالار فرهنگ اندیمشک اظهار داشت: جوانان اندیمشک نیازمند گسترش فرصت‌های شغلی و ایجاد یک مسیر مناسب برای توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی در شهرستان متناسب با ظرفیت شهرستان و نیازهای خود هستند.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌های عمرانی اندیمشک در بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی و صنعتی و گردشگری علی رغم پیگیری‌های گسترده درگذشته و گذشت سال‌ها از کلنگ‌زنی و پیشرفت‌های خوب عمرانی، متوقف به حال خود رها شده‌اند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما اگر به صنعت و توسعه شهرستان و تکمیل این طرح‌های نیمه علاقه مند و باشیم و به دنبال توسعه همه جانبه شهرستان مطابق با الگوی اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بر پایه وحدت و سازندگی باشیم جوانان این شهر در خود اندیمشک مشغول به کار خواهند شد و رنج مهاجرت به شهرهای دیگر را به جان نمی‌خرند.

وی گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آزمون بزرگی بود که مردم ایران اسلامی همانند گذشته با موفقیت و سربلندی از آن با موفقیت خارج و زمینه تحقق همدلی و توسعه همه جانبه کشور را در بخش‌های مختلف فراهم کردند.

حسنوند بیان کرد: رئیس آینده مجلس در دهمین دوره خود، باید یک چهره بین‌المللی و آشنا با شرایط و نیازهای داخلی و برون مرزی کشور باشد تا بتواند زمینه پیشرفت کشور را بیش از گذشته فراهم کند.

وی افزود: با توجه به تجربه بالای علی لاریجانی، جمع گسترده‌ای از نمایندگان مجلس از ریاست وی بر مجلس دهم، متناسب با نیاز کشور و بدون توجه به حزب‌گرایی و با بررسی طرح و برنامه دیگر کاندیدای این پست، دفاع خواهند کرد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: عدم توجه به مقوله وحدت و همدلی سبب دور شدن استان خوزستان از مسیر توسعه علی رغم ظرفیت بالای این استان در شاخص‌های مختلف اقتصادی و صنعتی شده است که در صورت تحقق این مقوله موجبات عمران و آبادانی خوزستان بیش از گذشته فراهم می‌شود.

وی گفت: امروز ایران اسلامی نیازمند همدلی و وحدت است تا مسیر تعالی و عمران و توسعه خود را بیش از گذشته و با شتاب بیشتری دنبال کند که متاسفانه عده‌ای به دنبال تقسیم بندی جامعه به اصلاح طلب و اصول گرا و اعتدال هستند اما این مسیر و این منطق، گفتمان مناسبی برای پیش برد اهداف کشور و توسعه ایران نیست.

حسنوند افزود: جوانان، منبع و منشأ اصلی تحرک اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و انقلابی ما هستند و ما باید با توجه به این سرمایه‌های اجتماعی و رفع نیازهای آنان بیش از گذشته مسیر پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: جوانان دیروز فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بودند و جوانان امروز دانشمندان هسته‌ای هستند که این مقوله بیش از گذشته توجه به بالندگی و رفع نیازهای جوانان و فرصت سازی برای نقش آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی را را مطرح می‌کند و ما باید بیش از هر چیز و هر زمانی به آن توجه داشته باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president