کد خبر : 20754
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 - 3:12

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان : تخریب مسئولان منجر به توسعه نمی‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان : تخریب مسئولان منجر به توسعه نمی‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشکلات مالی و اعتباری کشور مهم‌ترین علت عدم تخصیص اعتبارات ماده ۱۸۰ است، گفت: تخریب مسئولان منجر به توسعه استان نمی‌شود. آوای جنوب؛ حسن نوروزی ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی استان، داشتن سرمایه‌های اجتماعی را موجب پیشرفت و توسعه دانست و

نوروزیرئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشکلات مالی و اعتباری کشور مهم‌ترین علت عدم تخصیص اعتبارات ماده ۱۸۰ است، گفت: تخریب مسئولان منجر به توسعه استان نمی‌شود.

آوای جنوب؛

حسن نوروزی ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی استان، داشتن سرمایه‌های اجتماعی را موجب پیشرفت و توسعه دانست و اظهار کرد: شورای اسلامی استان یکی از سرمایه‌های اجتماعی برای توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات کشور در نتیجه کاهش صادرات و همچنین کاهش قیمت نفت اشاره کرد و افزود: مسائل مالی و اعتباری در سطح کلان مملکتی مشکلاتی را ایجاد کرده است که استان کهگیلویه و بویراحمد از این مشکلات مستثنی نیست.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات در سطح کشور بودجه استان از ۳۵۰ میلیارد تومان سال ۹۲ به یک هزار میلیارد در سال ۹۴ رسید، گفت: بودجه استان ظرف ۲٫۵ سال اخیر سه برابر شده است اما عده‌ای به جای توجه به این مسائل در حال تخریب مسؤولان ارشد استان در نتیجه عدم سفر هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد هستند.

این مسوول اضافه کرد: تاکنون یک ریال از اعتبارات ماده ۱۸۰ مصوب سال گذشته تخصیص داده نشده، مشکلات کشور علت عدم تخصیص اعتبارات است، ضمن اینکه سایر استان‌های کشور نیز دچار این مشکلات هستند.

نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت پروژه‌های عمرانی در سطح استان پرداخت و گفت: بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهر یاسوج از مهمترین پروژه‌های در دست احداث است که در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه مصوب شد اما با توجه به وضعیت کشور ۵۰ میلیارد آن تخصیص داده شد.

نوروزی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵ درصد اعتبارات عمرانی استان تخصیص یافته، بیان کرد: برای ساخت و تجهیز این بیمارستان نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم که امیدواریم با بهبود شرایط کشور این مبلغ اختصاص و بیمارستان هر چه سریع‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد آبرسانی به زمین‌های کشاورزی را از دیگر برنامه‌های توسعه و پیشرفت استان دانست و افزود: تبدیل اراضی دیم به آبی از اولویت‌های بخش کشاورزی است که در همین راستا پروژه‌های متعددی مانند آبرسانی به اراضی مختار، آبرسانی به اراضی کشاورزی بن زرد و توت نده، چاه تلخ و چال موره، دژ سلیمان و.. که از سال‌های قبل تاکنون نیمه کاره رها شده بودن تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند.

وی احداث جاده پاتاوه به دهدشت را از طرح‌های مهم در دست اجرای در استان دانست و تصریح کرد: سال گذشته مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای احداث این پروژه مصوب شد که ۱۱ میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

این مسوول اضافه کرد: در سال جاری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.