کد خبر : 20576
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 2:00

گردشگران هلندی پای درس مهمان‌نوازی معلم یاسوجی+تصویر

گردشگران هلندی پای درس مهمان‌نوازی معلم یاسوجی+تصویر

معلم یاسوجی با دعوت از گردشگران هلندی به آن‌ها درس مهمان‌نوازی داد. آوای جنوب؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، ۳ جهانگرد هلندی که تصمیم گرفته‌اند با دوچرخه کشورهای دنیا را دور بزنند وارد شهر یاسوج شدند و آقای حیدر داستار معلم یاسوجی در برخورد در یکی از خیابان‌های شهر

۱۳۹۵۰۲۲۰۰۰۰۸۷۸_PhotoLمعلم یاسوجی با دعوت از گردشگران هلندی به آن‌ها درس مهمان‌نوازی داد.

آوای جنوب؛

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، ۳ جهانگرد هلندی که تصمیم گرفته‌اند با دوچرخه کشورهای دنیا را دور بزنند وارد شهر یاسوج شدند و آقای حیدر داستار معلم یاسوجی در برخورد در یکی از خیابان‌های شهر با آنها به منزل دعوتشان کرد و یک شبانه‌روز میزبان آنها بود.

حیدر داستار گفت: آنان به طور اتفاقی در حال پیدا کردن هتل بودند که از آنها برای گذراندن استراحت خود در منزل دعوت کردم و آنها پذیرفتند.

وی گفت: به رسم نوع‌دوستی و مهمانداری و اینکه آنها بر ما میهمان هستند میزبان آنها شدم و اعتقاد دارم این فرهنگ نیک ادامه یابد.

آقایان ویلیام و پسر عمومیش ژیلوت و خانم اریس همسر ژیلوت که ایرانگردی با دوچرخه را ۳ هفته است ادامه می‌دهند گفتند: بسیار برای ما جالب و حیرت‌انگیز بود که یک شهروند یاسوجی که بعداً متوجه شدیم معلم است میزبان ما شد.

آنان که مسیحی هستند این اقدام را نوع‌دوستی و ارزش به انسان‌ها در اسلام عنوان کردند و گفتند: به عنوان یکی از ماندگارترین خاطرات زندگی و سفر خود هرگز اقدام آقای حیدر داستار را فراموش نمی‌کنیم.

آقای موسوی به نمایندگی از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری نیز با آنان دیدار کرد.

آنان گفتند: سفر با دوچرخه ضمن ورزش فرصت مشاهده طبیعت را به طور کامل‌تر ایجاد کرده است.

این جهانگردان هلندی گفتند: کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج یکی از مناطق زیبا و تماشایی ایران است و زیبایی‌های خاص خود را دارد.

۲۰۵۷۶

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.