آوای جنوب

سونامی تغییرات در خوزستان/ تغییر ۶ فرماندار تا ساعاتی دیگر

مقتدایییک منبع آگاه از تغییرات گسترده در سطح استان خوزستان خبر داد و گفت: تا عصر فردا ۶ فرماندار هندیجان، اندیمشک، دزفول، ماهشهر، اهواز و شوش در استان خوزستان تغییر خواهند یافت.

آوای جنوب؛

یک منبع آگاه لحظاتی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی از تغییرات گسترده در سطح استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: فرمانداران هندیجان، اندیمشک، دزفول، ماهشهر، اهواز و شوش تغییر خواهند کرد.

وی افزود: جعفری نسب از هندیجان عازم اندیمشک خواهد شد و فرماندار شوش نیز جایگزین آصفی فرماندار فعلی این شهرستان خواهد شد.

فرماندار اهواز نیز به معاونت سیاسی اجتماعی استاندار خواهد رفت و اورکی مدیرکل سابق سیاسی اجتماعی جایگزین ارزانی خواهد شد.

این منبع خاطرنشان کرد: فرماندار ماهشهر با امتناع از تصدی فرمانداری دزفول به استانداری خوزستان خواهد رفت.

هنوز در خصوص گزینه احتمالی شوش و ماهشهر تصمیم قطعی گرفته نشده است.

وی تصریح کرد: البته این تغییرات به همین جا ختم نخواهد شد و احتمال تغییر چند فرماندار دیگر در مرحله سوم تغییرات استانی قطعی است.

استاندار خوزستان امروز نیز ۶ انتصاب جدید را انجام داد و بر این اساس در حکمی، علی عماد معاون پیشین توسعه منابع انسانی و پشتیبانی استانداری را به عنوان مشاور اجرایی خود منصوب کرد.

طی احکام دیگر نیز فرزانه مکی‌داودی با دریافت حکم به‌عنوان معاون مدیرکل امور اجتماعی همچنین نادر عمیدزاده به‌عنوان سرپرست فرمانداری دشت‌آزادگان معرفی شدند.

سپیده سلطانی کاظمی نیز در حکمی به‌عنوان معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، جمشید منیرزاده در سمت مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری اهواز و حومه و علیرضا دشتی به‌عنوان مدیرکل مدیریت بحران منصوب شد.

خبرهای تکمیلی متعاقباً مخابره می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president