آوای جنوب

رئیس روابط عمومی نفت گچساران : کارگران صنعت نفت سرمایه اصلی تولید در کشور هستند

حبیبی نژادرئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران گفت: کارگران صنعت نفت سرمایه اصلی تولید، اشتغال ، سود آوری و رونق اقتصادی در کشور هستند.

آوای جنوب؛

ساسان حبیبی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، نقش کارگران در صنعت نفت نقشی بی بدیل دانست افزود: اعتصاب کارگران صنعت نفت گچساران گواه محکمی بر آرمان خواهی و ولایت مداری کارکنان صنعت نفت این شهرستان است.
وی بیان کرد: کارگران صنعت نفت با اعتصاب و بستن شیرهای نفت که منبع درآمد رژیم شاهنشاهی بود توانستند همگام با مردم نقش کلیدی را در تاریخ جمهوری اسلامی بجا بگذارند.
حبیبی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت ها، رشادت ها و ایثار جمع عظیم کارگران در صحنه های گوناگون انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس افزود: کارگران در آن دوران حماسی نه تنها در عرصه کار و تولید بلکه در عرصه رزم و جهاد در خطوط مقدم نبرد نقشی بی بدیل در رهایی کشور از اشغال متجاوزان بعثی ایفاء کردند.
وی با اشاره بمباران تاسیسات نفتی گچساران در دوران جنگ تحمیلی و شهید شدن شش نفر از کارکنان این شرکت درحین انجام کار تاکید کرد: در مدت هشت سال دفاع مقدس نیز کارگران صنعت نفت با فداکاری و ایثارگری ، حتی برای یک لحظه هم دست از کار نکشیدند و توانستند در سخت ترین روزهای جنگ با سربلندی طلایه دار اقتصاد مقاومتی باشند.
رئیس روابط عمومی شرکت نفت وگاز گچساران با بیان اینکه در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری هدف در کشور، پیگیری شعار اقتصادمقاومتی اقدام وعمل قلمداد می شود بدون شک پولادمردان عرصه تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی نقش بی نظیری در تحقق این شعار دارند.
وی گفت: روز کار و کارگر فرصتی برای ارج نهادن تلاش های کارگران پرتلاش صنعت نفت است که سازندگی کشور در عرصه تولید و اقتصاد بیش از همه مرهون سخت کوشی و فداکاری آنهاست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president