کد خبر : 20203
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1395 - 2:35

گلایه شدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از بی توجهی مدیران به اقتصاد مقاومتی

گلایه شدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از بی توجهی مدیران به اقتصاد مقاومتی

اولین برنامه جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه وبویراحمد در حالی برگزار شد که هیچ کدام از مدیران دستگاه های اجرایی در این برنامه شرکت نکردند. آوای جنوب؛ اولین همایش تحقق شعار اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل درکهگیلویه و بویراحمد با موضوع آموزش مشارکت عمومی و خصوصی با حضور استاندار ،معاونین و کارشناسان دستگاه های

اولین برنامه جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در کهگیلویه وبویراحمد در حالی برگزار شد که هیچ کدام از مدیران دستگاه های اجرایی در این برنامه شرکت نکردند.

آوای جنوب؛

اولین همایش تحقق شعار اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل درکهگیلویه و بویراحمد با موضوع آموزش مشارکت عمومی و خصوصی با حضور استاندار ،معاونین و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

این همایش در حالی برگزار شد که تقریبا هیچ کدام از مدیران دستگاه های اجرایی در این همایش شرکت نکرده بودند.

تنها چهار نفر از مدیران در این نشست شرکت کردند که همان اوایل همایش به دلیل حضور در جلسه ای دیگر سالن را ترک کردند.

علی حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمدبا گلایه از عدم حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان گفت: انتظار می رفت مدیران در اولین برنامه استانی جهت تحقق شعار سال حضور پررنگتری داشته باشند.

شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری حکایت از آن دارد که در حوزه اقتصاد و بارورسازی درخت موثر اقتصاد مقاومتی، باید از سد شعار گذر کرد و به حوزه اقدام و عمل وارد شد.

با این وصف باز جای سوال است چرا مدیران کهگیلویه وبویراحمدی از همین ابتدای راه جهت تحقق شعار سال اقدام و عمل نکرده اند و دلیلی که می تواند توجیه کننده این امر مهم باشد چیست؟

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.