آوای جنوب

واکنش عارف به نامزدی خود برای ریاست و نائب رئیسی غلامرضا تاجگردون در مجلس دهم

با بررسی‌هایی که صورت گرفته امیدوار به پیروزی قاطع اصلاح‌طلبان در انتخابات مرحله دوم هستیم

tn_rf_5منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم از نامزدی خود برای ریاست مجلس آینده خبر داد.

آوای جنوب؛

“محمدرضا عارف” سه شنبه شب در حاشیه سفر خود به شهرستان گچساران در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: امکان نامزدی ما برای ریاست مجلس دهم وجود دارد و نامزد شدن ما برای این مسوولیت یک وظیفه است.

IMG_1196

معاون اول دولت اصلاحات با تشریح وضعیت کنونی نامزدهای اصلاح‌طلبان در دور دوم انتخابات مجلس دهم، اظهار کرد: با بررسی‌هایی که صورت گرفته امیدوار به پیروزی قاطع اصلاح‌طلبان در انتخابات مرحله دوم هستیم.

منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم افزود: در تمامی حوزه‌های انتخابیه‌ای که نامزد اصلاح‌طلب به مرحله دوم راه یافته حضور می‌یابیم و از مردم می‌خواهیم حماسه دیگری در مرحله دوم بی‌آفرینند.

عارف با تاکید بر حضور حماسی مردم در شعب اخذ رای در مرحله دوم دهمین انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: برداشتن گام دوم برای اصلاح‌طلبان باید محکم‌تر از گام اول برداشته شود.

وی در پاسخ به این سوال که در مورد هیئت رئیسه آینده مجلس و احتمال نائب رئیسی ” غلامرضا تاجگردون ” نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: اکنون راجع به این موضوع نمی توان اظهار نظر کرد و همه چیز به مجلس آینده مربوط است.

منتخب اول مردم تهران در مجلس دهم گفت: “دکتر تاجگردون” دارای ظرفیت‌های فراوانی است که ما نیز مانند شما امیدواریم از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های وی نهایت بهره لازم برده شود.

عارف” پیش از ورود به گچساران، برای حضور در همایش حمایت از ” دکتر مسعود گودرزی ” نامزد اصلاح‌طلب حوزه انتخابیه نورآباد و ممسنی به استان فارس سفر کرده بود و بعد از شهرستان گچساران نیز به حوزه انتخابیه “بهبهان و آغاجاری” استان خوزستان برای حمایت از نامزدی “دکتر محمدرضا ضرغامی” سفر کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president