کد خبر : 20137
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 9:16

کاهش فاصله توسعه ای استان با دیگراستانها مستلزم عزمی همگانی است

کاهش فاصله توسعه ای استان با دیگراستانها مستلزم عزمی همگانی است

امام جمعه یاسوج گفت: کاهش فاصله توسعه ای کهگیلویه و بویراحمد با دیگر استان های کشور ضروری و مستلزم همت و عزم راسخ مردم و مسئولان اجرایی استان است. آوای جنوب؛ حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی شامگاه سه شنبه در نشست با اعضای شوراهای اسلامی استان افزود: این استان مشکلات متعددی در ابعاد مختلف

امام جمعهامام جمعه یاسوج گفت: کاهش فاصله توسعه ای کهگیلویه و بویراحمد با دیگر استان های کشور ضروری و مستلزم همت و عزم راسخ مردم و مسئولان اجرایی استان است.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام سید علی اصغر حسینی شامگاه سه شنبه در نشست با اعضای شوراهای اسلامی استان افزود: این استان مشکلات متعددی در ابعاد مختلف دارد که برای رفع این مشکلات باید تلاش بیشتری انجام شود.

وی بیان کرد: مردم و مسئولان اجرایی استان باید برای کمک به رشد و توسعه همه جانبه این استان به طور شبانه روزی تلاش و اقدام کنند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: توجه به اهمیت و جایگاه والای شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید تنها مختص هفته شوراها باشد بلکه لازم است این امر مهم به طور مستمر و در طول سال انجام شود.

وی افزود: ائمه جمعه و جماعات استان همواره در سخنرانی ها و تریبون های نماز جمعه اهمیت و جایگاه والای شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای مردم و مسئولان اجرایی این استان تبیین کنند.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: جهاد سازندگی خدمات ارزنده ای در تمامی زمینه ها به روستائیان کشور ارائه کرد و اکنون شوراهای اسلامی روستا نیز برای خدمت رسانی به مردم مناطق روستایی جایگزین جهاد سازندگی شده اند.

رئیس شورای اسلامی استان نیز در این نشست گفت: شوراها در امر توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاها نقش مهمی دارند.

البرز محمدخانی افزود: تعامل و همکاری هر چه بیشتر مردم و مسئولان اجرایی استان با شوراهای اسلامی شهری و روستایی این استان، توسعه استان را به دنبال دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.